воскресенье, 13 декабря 2020 г.

                                     Доброго ранку мої любі малята та дорогі батьки!

Вибачте за незручності, але здоров'я це саме головне.

                                                                      Читання

-Сьогодні ми поговоримо про пори року та місяці. Які пори року ви знаєте?

Я пропоную вам мультфільм.

-Робота з підручниеом.
С.77, прочитати зверху слова, речення. А текст "Хто доні?" допоможуть прочитати ваші батьки.(Хто погано читає)
-Про які пори року йдеться? Розповісти про кожну пору року.
Українська мова
(Пишемо в чернетках.)
Хвилинка каліграфії
Л л  Т т М м Ю ю П п Б б Е е
З "Букваря" списати слова зі с.77 (зверху). Перше слово з великої, далі через кому.
Дівчата списують перше речення про природу,а хлопчики -друге. (Пишемо рукописними буквами). Сфотографувати  та вислати на Вайбер.
Математика
Тема. Відкриваємо переставний закон додавання
Підручник с.54 (усно)
Друкований зошит с.50 (письмово). Сфотографувати та вислати.
Дякую вам за роботу! 😊








пятница, 30 октября 2020 г.

                                         Дорогі батьки та любі діти!

З 02. 11. 20 р. починається учбовий процес. Чекаю Вас на заняттях. До зустрічі.

четверг, 22 октября 2020 г.

 23. 10. 20 р.                                   Мої любі малята!

                        Я вас вітаю з початком ваших перших канікул. Здоров'я, гарного настрою, більше позитиву, не забувайте допомагати дорослим. Останнє завдання: намалювати малюнок, яких правил ви повинні дотримуватись на канікулах.

          


Канікули з 26.10 -08.11. Якщо щось зміниться, я повідомлю.
До зустрічі!!!

среда, 21 октября 2020 г.

 22. 10. 20 р.                                         Дизайн і технології

Тема. Аплікація з ниток "Гриб"


Письмо
Тема. Письмо великої букви В. Запис слів і речень. Повторення правила написання імен людей із великої літери
"Прописи" с.35. Останнє завдання, де намальовані прямокутники,це звукова схема до слова цуценя. Подібне завдання ми робили на с.28 зі словом папуга. 




вторник, 20 октября 2020 г.

 21. 10. 20 р.                                             Читання

Тема. Дні тижня. 

         Звуки в, в', буква В, в.

-Вивчити вірш напам'ять

                                                                Дні тижня

Днів у тижні рівно сім,                                         Після п'ятниці - субота,

Назви знаємо усі.                                                  Де кінчається робота.

Понеділок - перший день,                                   Ну, а сьомий день який?

А за ним вівторок йде,                                         Та, звичайно ж, вихідний.

Далі середа, четвер-

Твердо знаютьвсі тепер.

-Подивіться мультфільм про дні тижня. Запам'ятайте.

*Розглядання ілюстрацій до тексту
С. 56
-Де перебуває Оленка? Що вона триває в руках?
-Кому дівчинка розповідає про дні тижня?
-Який день тижня в календарі обведено червоним кружечком? Поділить слово на склади. Назвіть перший склад.(Вів-то-рок)
-Яким звуком він починається?
-Сьогодні ми вивчатимемо букву В, в, та звуки.
-Складіть речення під малюком за схемою.(Усно)
-Прочитайте склади та слова з новою літерою.  (с.56)
Робота в друкованому зошиті (червоний)
-Знайти нову літеру та надрукувати велику та маленьку літеру В,в.
Письмо
Тема. Письмо малої літери в. Поєднання букви в з іншими у складах.
-"Прописи" ,с.34,всю.
                                                                            Математика
Тема. Порівнюємо числа.
-Підручник с.30 (усно).
-Друкований зошит с.27, № 1,2,3.








понедельник, 19 октября 2020 г.

 20.10.20 р.                                       Математика

Тема. Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7.


-(Усно )Підручник с.29. Друкований зошит с.26 (письмово).
Фізкультхвилинка



Читання
Тема. Повторення і закріплення вивченого



-Повторити вивчені літери за "Букварем".
Українська мова
Тема. Повторення і закріплення вивченого

-Записати прочитані склади та речення з відіо у тоненький зошит з письма, не друковано, а письмово.

Дякую за співпрацю


воскресенье, 18 октября 2020 г.

                                                                          1 клас

Добрий ранок, дорогі батьки та любі малята! Починаємо роботу в незвичних умовах. Тиждень праці, а потім відпочинок.  Дякую за розуміння.

                              19.10.20 р.      Українська мова. Читання

Тема. Відпочинок на морі. Закріплення звукових значень букви М, м, читання з нею.


-Згадайте, яку літеру вивчили на попередньому уроці?


(Батькам прочитати вірш дітям)

-Україна - кожен знає-                                          Та, як виросту великим,

Аж два моря омивають.                                        На Азовське я поїду

Я на Чорному вже був,                                         І влаштуюсь на роботу

Про Азовське тільки чув.                                    На морськім торговім флоті.

-Про які моря згадує хлопчик? Про що він мріє? (Усно)

-Розгляньте малюнок в "Букварі", с.55. Дати відповіді на запитання.

-Хто зображений на малюнку? Де вони перебувають?

-Що роблять діти? Чим займається мама?

                                            Гра "Збери і прочитай слова"

-За "плутанкою" утворити і прочитати слова (над малюнком). Читають діти.

-Скласти звукові схеми до слів : Іра, море, Рома. Звернути увагу на написання слів Іра, Рома.

-Прочитати слова та речення під малюнком.(Читають діти)

Читання-слухання вірша

Батькам прочитати вірш, надрукований унизу сторінки "Букваря". Діти відповідають вам на запитання.

-Яким ви уявили море, гори, хвилі, човники? 

                                                    Українська мова

Тема. Письмо великої букви М, складів із нею. Аналіз і списування речень.

-Працюємо в "Прописах", с. 31

-Прочитати склади. Прописати їх.

-Прочитати перше речення. Записати під зразком, розфарбувати намальоване сердечко.

-Прочитати друге речення. Записати під зразком.

                                                              Математика

Тема. Додаємо і віднімаємо за числовим променем.

-Працюємо за підручником с.27-28. (Ми все проходили). Повторити за підручником.(Усно)

-Записати у тоненькому зошиті приклади №2, с. 28, три стовпчики. Після цифр,які написані в зошиті, пропустити 4 клітинки вниз.

                                                              Фізична культура

Тема. Вправи зі скакалкою.





вторник, 26 мая 2020 г.

27. 05. 20 р.                                  Літературне читання
Тема. Твої ровесники у світі
-Вибрати з цього розділу 1 текст, прочитати його, переказати, відповісти на запитання( с.111-118).
                                                              Математика
Тема. Повторення і закріплення вивченого
-Виконати № 1065, с.166, № 1100, с.169.
                                                           Фізична культура

Любі мої діти та шановні батьки!
Я дуже вдячна Вам за роботу, за розуміння. Ті діти, які вчасно здавали роботи, ця робота остання. Ті, у кого є борги, вам 2 дні  на виконання.
Привести в належний стан підручники. Коли принести в школу, я напишу пізніше.
В цьому році відпрацьовують в класі Шинкоренко Я., Коваленко А., Федюшина К., Серго Г., Цихоцька С. Коли? Я повідомлю.
Гарного відпочинку! Вас чекає 5 клас.

понедельник, 25 мая 2020 г.

26.05.20 р.                                      Українська мова
Тема. Побудова речень з однорідними членами. Спостереження за роллю прислівників у тексті
                                                       Словникова робота
1.Яке зі слів записано правильно?
 а)Гардероб;
 б)дисцепліна;
 в)напам'ять.
2.У якому слові на місці пропуску необхідно вставити букву?
 а)П'ят...сот;
 б)шіс...надцять;
 в)шіст...сот.
3.Які слова слід писати разом?
 а)В..осени;
 б)до..побачення;
 в)будь...ласка.
4.У якому слові є подвоєння приголосних?
 а)Щоден...о;
 б)трол...ейбус;
 в)міль..йон.
-Уважно послухайте.
-Виконати вправу 404, с. 177.
Артем виконує вправу 405, с.177(в середу).
Математика
Тема. Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного

-Зверніть увагу на те, як ділили іменовані числа, с.163-164. №1051 (усно).
-Виконати  № 1052, с.164, №1058, с.165.
Артем виконує № 1052.
Літературне читання
Тема. Повторення та закріплення вивченого
("Сонячні вітрила")
Виконати завдання на с.109-110,№1 (тести).



воскресенье, 24 мая 2020 г.

25.05.20 р.                                         Українська мова
Тема. Прислівники, близькі й протилежні за значенням. Поширення речень прислівниками
-Виконати вправу 393, с.172-173.
Артем виконує вправу 393( перша крапочка).
                                               Шановні батьки та любі діти!
Програму з музичного мистецтва ми виконали. А 1 тему ми відстали з предмета "Я у світі".
Прошу прочитати тему "Ти і світ людей", с.139-145, зошит с.57 №3, с.58 №5. Це надіслати. Дякую.
                                                          Фізична культура


четверг, 21 мая 2020 г.

22. 05.20 р.                           Позакласне читання
Тема. Туве Янсон. Країна Мумі-тролів. Комета прилітає
-Прочитайте ще одну казку зарубіжних письменників. С.103-109.
Артем читає оповідання "Сестра", с.148-149. Переказ.
                                               Математика
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі.
-Уважно розгляньте ділення, коли частка містить нуль. С.161, № 1030, с. 162, № 1036, 1038.
-Виконати № 1041, 1042, с.162
Артем виконує № 1041 (1, 4), 1042.
Я у світі
Тема. За що шанують українців

-Підручник с.135-139, зошит с.53-55.
Фізична культура


среда, 20 мая 2020 г.

21.05.20 р.                                Літературне читання
Тема. Памела Ліліан Треверс. Мері Поппінс (продовження)
-Прочитати с.99-103 . Намалювати уривок, який вам сподобався.
                                                 Математика
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв'язування задач
                               Гра " Ланцюжки"(записати тільки відповіді).
(102+98):100*25:10=
180:18*23-230+50=
(12*10+180):3*6=
(16*3+2):5*10=
-Прочитайте пояснення про письмове ділення багатоцифрових чисел. С. 160, №1022.
-Виконати №1026 (1,2 -хлопчики), (3, 4 - дівчата), № 1027.
                                         Українська мова
Тема. Зв'язок прислівників із дієсловами
                                     Гра "Зайве" слово
Вголос, уважний, вранці, вгору.
Чесно, охайно, сум, взимку.
-Розберіть за будовою слово чесно.
-Прочитайте уважно правило на с. 169.
-Виконати вправу 384, с.169 . Вивчити правило. На с.171 прочитати рубрику "Спілкуємося красно!"
Трудове навчання
Тема. Художнє оздоблення та дизайн. Виготовлення і декорування сумочки.
-Матеріали для виготовлення сумочки на ваш смак.




вторник, 19 мая 2020 г.

20.05.20 р.                                   Літературне читання
Працюємо за підручником позакласного читання.
Тема. Памела Ліліан Треверс. Мері Поппінс (уривок)
- Прочитати с.96-98.( Скласти по 5запитань за прочитаним текстом)
                                                              Математика
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Закріплення вивченого
-Виконати № 1018, 1019, с. 160.
Артем виконує це.
                                                          Фізична культура


понедельник, 18 мая 2020 г.

                                               Інформаційна хвилинка до Дня Європи


19.05.20 р.                             Математика
 Тема. Контрольна робота
1.Розв'яжіть задачу.
 Два однакових автомобілі разом перевезли 119 т цегли. Перший автомобіль зробив 9 рейсів, а другий - 8. Скільки тонн цегли перевіз кожний автомобіль?
2.Виконайте обчислення з перевіркою.
 501 112 - 395 714
3098 * 75
3.Знайдіть значення виразу.
 62 * а - 1680 : 15, якщо а=420
4.Розв'яжіть рівняння.
 1092 : х = 39
5.Побудуйте прямокутник, площа якого 21 кв. см, а довжина - 7 см.
6.Порівняйте.
 40600 м    406 км
 15800 кг    1580 т
 120 хв      3 год
Артем виконує № 1, 2, 4.
                                               Українська мова
Тема. Прислівник як частина мови
-Замініть подані словосполучення одним словом - прислівником.(Усно)
Бігти, переганяючи один одного....                           Вперше
Повернутися додому у призначену годину....           Наввипередки
Йти, не знаючи дороги....                                            Наздогад
Брати участь у змаганнях перший раз...                    Вчасно.
-Вивчити правило на с. 166. Виконати вправу 379, с.166-167.

Літературне читання
Тема. Підсумковий урок за рік. Канікули ( Анатолій Костецький)
Гра "Назви жанр твору". (Письмово)
"Пандора"                                                 притча
"Тополя"                                               вірш
"Лебідь"                                                оповідання
"Золотий черевичок"                             легенди
"Реве та стогне Дніпр широкий"             повість
"Дикі каченята"                                народна казка
"Зачарована Десна"                                міф   
-Опрацювання вірша Анатолія Костецького "Канікули". Далі будемо працювати за книгою для позакласного читання " Сонячні вітрила"
-Підручник з літературного читання підклеїти, прибрати зайве.

Дорогі батьки, любі діти!
З'явилася ще одна рубрика з інформатики "Дистанційне навчання -2. Доробити завдання з 1 сторінки та переходьте на нову рубрику за адресою: https://kluchik65.blogspot.com/p/blog-page 18.html.  Висилайте виконані завдання вчителю.                                                                                            Інформаційна хвилинка до Дня Європи



воскресенье, 17 мая 2020 г.

18.05.20 р.                             Українська мова
Тема. Перевірна робота. Контрольне списування
                                                 Червона калина
  Зустріла вона мене морозної днини на сивому від інею узліссі. Хитнула опущеними вітами - червонястими кетягами із дивовижними ягодами.
  Замилувався я цими кульками, відщипнув одну і скуштував. І разом з відчуттям кисло-терпко-
го смаку відчув повагу до калини. Пригадав, як у дитинстві оповідав дідусь: коли в зимовому лісі захочеться пити, треба відшукати калиновий кущ. Сік ягід так добре втамовує спрагу.
  І ще одна благородна властивість калинових ягід. Вони лікують різні недуги, в тому числі - хвороби серця.
  Скільки пісень про неї співано! А як гарно співає калинова сопілка в умілих руках!

Артем списує два абзаци .
                                                        Музичне мистецтво
Тема. Музична слава України
                                                         Вступна бесіда
З давніх - давен музичними символами України є кобза, бандура та старовинні пісні-думи.
Думи виникли понад 7 століть тому й набули поширення завдяки творчості мандрівних музик: кобзарів, бандуристів, лірників. Імена деяких з них збереглися та закарбувалися в історії музичної культури України: Остап Вересай, Павло Носач та інші. А скільки їх - безіменних співців рідної землі - мандрували тернистими шляхами, збагачуючи музичну славу України!
-Послухайте музику і спробуйте заспівати. Уяви, які картини "намалювали" її слова та музика. (Усно)
Фізична культура



                              

четверг, 14 мая 2020 г.

15. 05.20 р.                             Розвиток зв'язного мовлення
Тема. Моя улюблена телепередача. Твір з обгрунтуванням власної думки
-Можна написати за таким планом:
1.Як називається твоя улюблена телепередача?
2.Про що вона?
3.Чи є в цій передачі найцікавіше місце чи момент?
4.Чи допомагає тобі ця телепередача в житті? Як?
5.Чому саме вона для тебе найулюбленіша?
Атрему теж написати твір.
                                             Математика
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного
Логічні задачі (усно). Перевір себе.
М.д.
1.Запишіть частку чисел 5005 і 5.
2.Скільки разів по 3 ц міститься у 3 т?
3.Скільки тижнів у 49 днях?
4.1/6 невідомого числа дорівнює 700. Запишіть невідоме число.
5.Периметр квадрата 80 см. Чому дорівнює його площа?
6.Число 902 зменшіть на 5.
7.Число 300 збільште на 4.
8.1/2 відстані дорівнює 8 км. Чому дорівнює відстань?
9.Знайдіть 3/8 від 720.
-Прочитайте ,як виконано ділення у№1004, с.158.
-Виконайте № 1006. 
-Задача №1008. Аналогічна задача №1000. Подивіться уважно!
Артем виконує №1008, №1006( два приклада).
Я у світі
Тема. Людина і світ. Україна і світ. Українці, які вдосконалили світ

-Прочитати в підручнику с.130-134, зошит с.52.
Фізична культура

Гарного відпочинку!!!

среда, 13 мая 2020 г.

14. 05. 20 р.                                         Українська мова
Тема. Узагальнення знань про дієслово. Перевірка знань з мови ("Дієслово")
                                                     Контрольна робота
1.Позначте правильне твердження.
 а)У реченні дієслово найчастіше є підметом;
 б)у реченні дієслово найчастіше є присудком;
 в)у реченні дієслово найчастіше є другорядним членом.
2.Позначте групу слів, яка складається тільки з дієслів неозначеної форми.
 а)Дружать, вивчають, говорять;
 б)дружить, вивчає, говорить;
 в)дружити, вивчати, говорити.
3.Позначте групу дієслів теперішнього часу.
 а)Малював, перечитає, літає;
 б)говорить, слухає, співає;
 в)бажає, іде, біжить.
4.Заповніть пропуски.
Співа..мо, бач...мо, виход...те, воз.. ш, перемага...мо.
5.Від поданих іменників утворіть дієслова в неозначеній формі.
 Догляд -                    ;
 хвороба -                  ;
 стрибок -                  ;
 життя -                     .
6.Поставте дієслова у форму 2-ї особи однини.
 Косити -                       ;
 збирати -                      ;
 ловити -                        ;
 дружити -                     .
7.Змініть текст таким чином, щоб події відбулися в минулому часі.
 Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці. Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні і яблуні.
8. Складіть текст-міркування за темою "Що нам дарує природа"(4-5 речень).
Артем теж виконує.(В понеділок)
                                           Літературне читання
Тема. Підсумковий урок за розділом "У країні світової літератури"
Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу
Гра "Чи уважний ти читач?"
1.Куди зібралася поїхати мама?
 а)До міста;
 б)до друзів;
 в)до бабусі.
2.Як звали сина тітки Наталки?
 а)Сашко;
 б)Василько;
 в)Володя.
3.Біля кого сиділа Аліса на березі?
 а)Біля мами;
 б)біля сестри;
 в)біля подруги.
4.Що кролик дістав із жилетної кишені?
 а)Хустинку;
 б)годинник;
 в)квітку.
5.Яким став зріст Аліси, коли вона випила вміст пляшечки?
 а)Півметра;
 б)метр;
 в)чверть метра.
6.Чим на пиріжку було викладено гарний напис?
 а)Намистинками;
 б)кремом;
 в)родзинками.
7. Гра "Відгадай, чиї це слова"
 а)Що ж, я з'їм. Якщо від цього стану ще менше - пролізу під дверцятами.
 б)Ой, бідні мої вушка й вуса! Як же я спізнююся!
 в)Тільки вам тут доведеться самим обід готувати. Зумієте?
 г)Що там варити? Морока сама! З'їмо весь хліб, а на вечерю зваримо каші.
 Артем виконує теж.
Питання не переписувати, але тему записати.
                                                 Математика
Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння
-Розгляньте задачу та розв'язання №1000, с.157-158.( Ось таким чином можна знайти)
-Розв'язати задачу № 1001. Вона відрізняється від попередньої. Знаходите скільки всього га, потім скільки всього ц, а потім середню врожайність.
-Розв'язати рівняння №998 (1,2).
                                               Трудове навчання
Тема. Пап'є- маше.Опорядження тарілочки, склянки чи вази, виготовлених у техниці пап'є-маше.
 

-А у відіо подивиться , що можна ще зробити.
                                      Майструйте!
  

вторник, 12 мая 2020 г.

13.05.20.р.                                Літературне читання
Тема. Повість-казка. Льюїс Керролл. Аліса в Країні Чудес
-Прочитати весь текст (с.163-170) і письмово відповісти на запитання. (Питання не писати)
1.Де відпочивала Аліса?
2.Чому їй не сподобалася книжка, яку читала сестра?
3.За чим спостерігала Аліса, коли летіла вниз?
4.Хто така Діна?
5.Який напис був на ярличку, прив'язаному до пляшечки?
6.Чому Аліса відразу не випила те, що було на пляшечці?
7.Чи вдалося відчинити Алісі дверцята?
8.Як вона реагувала на невдачі?
9.Де і коли народився  Льюїс Керролл
10.Які твори принесли йому всесвітню славу?
11.Хто надихнув його на їх створення?
                                         Математика
Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного
-Уважно розглянути запис дії ділення.(С.155-156, №987)
-Виконати №988.(Артем виконує два приклади)
-Розгляньте розв'язання задачі на знаходження середнього арифметичного.(С.156, №991)
-Прочитайте та запам'ятайте правило на с.157. Уважно прослухайте відіо.
                         
Виконайте задачу №992, с.157.( Артем теж виконує)
Фізична культура
Тема. Вправи з м'ячем

                           

понедельник, 11 мая 2020 г.

12.05.20 р.                                       Українська мова
Тема. Дієслова на -ся
-Прочитати правило на с.162, рубрику "Спілкуймося красно!"
-Виконати вправу №377, с.165.
                                                     Математика
Тема. Ділення на двоцифрове число
-Прочитайте пояснення на с.154, №978
-Виконати №983, 985, с. 155.
Артем виконує с. 155, № 983, 985( 1 ст.)
Літературне читання
Тема. Повість-казка. Аліса в Країні Чудес
Гра "Утворіть порівняння".
1.Кроляча нора йшла рівно, мов...  .
2.Аліса й незчулась, як полетіла кудись, наче....   .
3.Аліса помчала слідом, мов...  .
4.От якби я могла складатися, мов...  .
5.Чого доброго я розтану зовсім, як....   .
-Прочитати с. 165-166.

четверг, 7 мая 2020 г.

08.05.20 р.                                          Позакласне читання
Тема. Казки зарубіжних письменників. Ян Бжехва. Академія пана Ляпки
-Прочитати казку , с.93-96, відповісти на запитання (усно).
                                                             Математика
Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403. Задачі на рух і знаходження площі
- Порівняй записи письмового знаходження значень добутків (с.153, №969). Подивись відіо.

- Виконайте № 970.та задачу 971, с.153.
Артем виконує №970 (1,2 приклади) і задачу №971.
                                                               Я у світі
Тема. Узагальнення й систематизація знань
                                                         Тестування
1.Національний символ України - це:
 а)Хрещатик;
 б)Дніпро- Славутич;
 в)Чорне море.
2.Народний символ України - це:
 а)калина;
 б)чорнобривці;
 в)ромашка.
3.Усесвітньо відомі національні пам'ятки-споруди - це:
 а)Софіївський собор;
 б)Києво-Печерська Лавра;
 в)Ейфелева вежа.
4.Історичні символи України:
 а)Кирило Кожум'яка;
 б)Ярослав Мудрий;
 в)Богдан Хмельницький.
5.Народні символи нашого краю - це:
 а)гімн;
 б)вишиванка;
 в)прапор.
6.Державними символами України є:
 а)Герб;
 б)Гімн;
 в)Прапор;
 г)зброя.
7.Державний Прапор України...
 а)синьо-жовтий;
 б)жовто-синій;
 в)блакитний.
8.Державним Гімном України є пісня...
 а)"Ой у лузі червона калина...";
 б)"Ще не вмерла Україна...";
 в)"Разом нас багато, нас не подолати".
9.Найвизначнішим символом України з-посеред природних об'єктів є:
 а)ріка Дніпро;
 б)гора Говерла;
 в)острів Хортиця.
10.Охарактеризуй одним словом. Сполучи початок і кінцівку висловлювання.
 Крадіжка -                                                             це насильство.
Порушення Правил дорожнього руху-               це злочин.
Глузування з однокласників -                              це правопорушення.
11.Як ти дієтимеш, якщо старшокласник вимагає в тебе гроші?
                                                          Фізична культура

среда, 6 мая 2020 г.

07.05.20 р.                                     Літературне читання
Тема. Повість-казка. Льюїс Керролл. Аліса в Країні Чудес (1 частина)
-Сьогодні ми познайомимося з повістю-казкою англійського письменника Льюїса Керролла.
Біографічна довідка
-Прочитати статтю про письменника на с.162-163.
-Опрацювати повість-казку "Аліса в Країні Чудес"( с. 163-164).
Артем читає біографію письменника с.162-163(переказ),відіо, с.163(текст).
Математика
Тема.Множення багатоцифрових чисел на  трицифрові
-Порівняй записи множення на двоцифрове і трицифрове числа.(с.152,№959).
-Виконати № 960, с. 152, № 962
Українська мова
Тема. Повторення і закріплення вивченого
Робота над прислів'ями
-Спишіть, вставляючи потрібну букву замість пропусків.
В ліс не з'їзд..ш, то й на печі змерзн..ш. Не пережу..ш- не проковтн..ш. Не дожен..ш і конем, що запізн..ш одним днем.
-Виконати вправу 369, с.161-162. 
Трудове навчання
Тема. Вертуальна екскурсія на виробництва хліба

 Відповісти на запитання:
1.Куди ми відправилися на екскурсію?
2.Коли почалось виробництво хліба?
3.На які процеси поділена випічка хліба?
4.Чи шкідливо їсти гарячий хліб?
5.Що нового ви дізналися?


вторник, 5 мая 2020 г.

06.05.20 р.                                 Літературне читання
Тема. Повторення і закріплення вивченого. Микола Носов. Мишкова каша
                                         Робота за ілюстраціями
-Розгляньте ілюстрації до цього твору.
-Кого художник зобразив на ілюстраціях? (Усно)
-Яким рядкам оповідання відповідають ілюстрації? (Прочитати батькам)
-(Письмово) Які малюнки створили б ви за сюжетом оповідання? Створити свою кіноплівку. Ось це вислати.
                                                    Математика
Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями
-Виконати м.д., с.151, №951.
-Розгляньте запис, поясніть порядок виконання дій.(Усно)
-Виконати №953(1)- хлопчикам, №954;
                  №953(2)- дівчаткам, №954.
-Артем виконує с.151, №953(1), 954.
                                                        Фізична культура
Тема. 

понедельник, 4 мая 2020 г.

05.05.20 р.                                      Українська мова
Тема. Контрольний диктант "Ти і твій хліб"
-Шановні батьки! Прошу вас продиктувати своїм дітям диктант, але не списувати. Заголовок обов'язково.
-Артему теж цей диктант, але два абзаца.(На середу)
                                                                 Ти і твій хліб
  Куди б не закинуло тебе життя - пам'ятай про хліб, яким тебе годували. Твої батько і мати дали тобі перший хліб. Твій обов'язок - дати їм останній.
  З дитинства навчайся бачити в хлібові живу душу рідної землі, рідного сонця і неба, навчайся бачити в ньому працю всіх, хто віддає твоєму хлібові все своє життя.
  Старі люди вміють шанувати хліб - поважай їх за це, вчися в них. Пам'ятай: твоє ставлення до хліба виховує інших.
Довідка: про абзаци сказати, тире та коми.

                                                  Математика
Тема. Множення іменованих чисел на двоцифрові числа
Усні обчислення
-Написати відповіді.
На фермі у Федота є і коні, і кури, і корови, і свині.
У корів і свиней усього 56 ніг.
У корів і курей усього 34 ноги.
У коней, корів і свиней усього 64 ноги.
У всіх тварин разом 74 ноги.
Скільки тварин на фермі у Федота?
-Виконати № 949, с. 151. Артем виконує 1 ст.
Новий вид задачі №945 (2)
План розв'язання задачі.
1.На скільки більше рейсів зробив перший шофер? (16-14=2)
2.Скільки центнерів перевезуть за 1 рейс?(70:2=35)
3.Скільки центнерів цементу перевезе перший шофер? (35*16)
4. Скільки центнерів цементу перевезе другий шофер? (35*14).
-Ось тепер розв'язати задачу 948, с.150. Артем теж виконує.
                                                 Літературне читання
Тема. Микола Носов . Мишкова каша.
-Прочитати весь текст. (154-161). Відповісти на запитання
-Виконати тестові завдання. Питання не переписувати.
1.Скільки днів треба було прожити хлопцям без мами?
 а)4;
 б)3;
 в)2.
2.Куди пішли хлопці після від'їзду?
 а)На річку;
 б)на озеро;
 в)на ставок.
3.Що хлопці прив'язали до чайника?
 а)Мотузку;
 б)волосінь;
 в)ланцюг.
4.Чим хлопцям удалося набрати води з колодязя?
 а)Каструлею;
 б)склянкою;
 в)кухлем.
5.Хто  нагодував хлопців уранці?
 а)Тітка Наталка;
 б)тітка Галя;
 в)тітка Оля.
6.Що хлопці робили на городі?
 а)Збирали картоплю;
 б)пололи бур'яни;
 в)збирали огірки.
-Обов'язково пишіть до якого тексту тести.
-Артем читає кожен день 1 сторінку.
                                          

воскресенье, 3 мая 2020 г.

04.05.20 р.                                         Українська мова
Тема. Побудова речень із дієсловами теперішнього  й майбутнього часу
-Прочитайте текст, розкриваючи дужки. Перекажіть. (С.153, вправа 349). Усно. Розгляньте таблицю на с. 155, вправа 353. Прочитайте уважно правила на с.154-155.
- Виконайте вправу 359, с. 157 (всю). Прослухайте уважно відіо по цій темі.
Музичне мистецтво
Тема. Від автора - до автора. Яков Степовий "Зоре моя вечірняя", "Щебетала пташечка"( українська народна пташечка")
-Понад 150 років тому український поет і художник Тарас Шевченко простими й щирими словами передав почуття туги за рідним краєм:
Зоре моя вечірняя,
зійди над горою,
поговорим тихесенько
в неволі з тобою.
Цей вірш полонив серце молодого українського композитора Якова Степового. І до 100-річчя  від дня народження Шевченка вірші доповнилися мелодією - щирою та наспівною, як народна пісня.(Прослухайте)

-Вивчити українську народну пісню "Щебетала пташечка"

Фізична культура


среда, 29 апреля 2020 г.

30. 04 20 р.                                     Літературне читання
Тема. Україні світової літератури. Твори зарубіжних письменників. Оповідання. Микола Носов. Мишкова каша

-Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ.
-Прочитайте його назву.(с.153)
-Напівголосне читання статті " У країні світової літератури"( с.153)
                                                           Біографічна довідка
-Народився Микола Носов 10(23) листопада 1908 р. в Києві в сім'ї актора естради. Дитинство його пройшло в селищі Ірпінь, недалеко від Києва, де хлопчик і почав вчитися в гімназії. Різнобічно обдарований Микола з гімназійних років захоплювався музикою, театром, творчістю - поряд із шахами, фотографією, електротехнікою, радіоаматорством, був газетним торговцем, землекопом, косарем.
-Прочитати статтю " Микола Носов " у підручнику (с. 154)
-Опрацювати оповідання Миколи Носова "Мишкова каша". Послухайте запис.
-Прочитати с.154-156 (переказати біографію Миколи Носова).
Артему послухати запис і прочитати першу сторінку тексту.
Математика
Тема .Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
- Розгляньте записи у підручнику с.148, № 936.
-Виконайте № 937 та задачу №  935, с. 149( умову можна не писати).
Українська мова
Тема. Повторення і закріплення вивченого.
-Розгляньте таблицю змінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу за особами. Зверніть увагу на особові закінчення дієслів. Зіставте закінчення дієслів теперішнього й майбутнього часу.( с.152). Нижче прочитайте правило.
-Виконати вправу 347(перша крапочка), с.153.
Трудове навчання
Тема. Аплікація з паперу "Весна прийшла"

-А можете на свій смак.

вторник, 28 апреля 2020 г.

29. 04. 20 р.                                         Математика
Тема. Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями
                                                   М. д.
1.У скільки разів 10000 більше 1000?
2.Збільшіть число 8000 на 10.
3.Скільки треба відняти від 72000, щоб отримати 71100?
4.Чому дорівнює ділене, якщо дільник 50, а частка 20?
5.Чому дорівнює площа квадрата зі стороною 1 м?
6. Знайдіть 3/5 від числа 150.
7.Подвойте число 507.
8.Число 5900 зменшіть на добуток чисел 20 і 5.
9.Суму чисел 130 і 120 зменшіть на їх різницю.
-Перевір обчислення. Поясни його хід(усно), с.148, № 929.
-Виконай № 933,с 149. № 934( уважно прочитайте задачу). Подібна задача № 932.
                                       План розв'язування задачі.
1) Яка маса цукерок? (25*12=300 кг);
2)Яка маса одного ящика печива? (300 : 30 =10 кг)
Артем розв'зує № 933 (1 строку), № 934.

                                               Літературне читання
Тема. Підсумковий урок за розділом "У країні знань"
                                                  Тестування
1.На якому автомобілі подорожував Петько з батьком і друзями?
  а)"Жигулі";
  б)"Волга";
  в)"Нива".
2.За якими тваринами спостерігали друзі?
   а)За видрами;
   б)за бобрами;
   в)за хохулями.
3.З якої країни приїхав до нас фікус?
   а)З Індії;
   б)з Єгипту;
   в)з Греції.
4.Чого смертельно боялися печерні приблуди?
   а)Грому;
   б)води;
   в)вітру.
5.У якій країні винайшли пергамент?
   а)В Індії;
   б)в Китаї;
   в)в Греції.
6.Як звали батька Ольги Перевізниківни?
  а)Святослав;
  б)Мирослав;
  в)Ярослав.
                     Гра "З'єднай назву твору з його автором"
"Свідки минулих епох"                               Віктор Близнець
"Гості з далеких берегів"                            Антін Лотоцький
"Ольга Перевізниківна"                             Анатолій Давидов
"Земля світлячків"                                      Паола Утевська
                                     Гра "Впізнай, чий голос"
-До вас, Вертутію! Коли б там, у вас, не походили оці брудні лариська!
-Але його прапрабабуся чи прапрадідусь дуже довго мандрували, поки в тьоті Оксани опинилися. Здалеку фікус до нас приїхав.
Артем це завдання виконує в четвер.
                                             Фізична культура

понедельник, 27 апреля 2020 г.

28. 04.20 р.                                   Математика
Тема. Множення на двоцифрове і трицифрове числа
-Усно. С. 147, № 921, 922. Уважно розглянути, як правильно підписувати.
-Виконати приклади № 923 (стовпчиком), с.147, № 926, с.148.
Артем це теж виконує.
Українська мова
Тема. Майбутній час. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами
-Розгляньте уважно таблицю на с. 150 та прочитайте правило.

-Виконати вправу 344, с.151.

Літературне читання

Тема. Повість - казка. Віктор Близнець. Земля світлячків. 
-Дочитати текст. Перевірка сприйняття твору.
Тестування
1.Яка річка винесла довбанки в озеро?
а)Лісова;
б)гірська;
в)степова.
2.До чого поспішала Сиз і Мармусія?
а)До будинку;
б)до озера;
в)до корча.
3.Де було царство Вертутія?
а)Біля Верхньої ріки;
б)біля Верхнього озера;
в)біля Верхньої гори.
4.Чим Хвороща годував одного з волохатих страшил?
а)Динею;
б)кавуном;
в)виноградом.
5.Хто був учнями професора Варсави?
а)Лісовики;
б)лунаристи;
в)гноми.
6.Скільки пар окулярів змінив професор Варсава?
а)Одну;
б)дві;
в)три.
Гра "Хто що робив?
Садив на городі свої дивацькі дині          дід Вертутій
                             Вирощував світлячки              професор Варсава  
                       Робив млинки                   дядько Сиз
                    Вчив учнів лунаристіа                  дядько Хвороща
-Опрацювати повість-казку "Земля світлячків", с. 145-151.


воскресенье, 26 апреля 2020 г.

27. 04. 20 р.                                        Українська мова
Тема. Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами
-Розгляньте таблицю змінювання дієслів теперішнього часу на с. 14 та правило.
-Виконати всі завдання, які пропонують у відіо (в зошиті, починаючи з каліграфічної хвилинки).
Музичне мистецтво
-Довчити" Пісню про усмішку" до кінця. ( Якщо зможете, вишліть відіо, як співаєте).
Фізична культура

Шановні батьки та діти!
Співпрацюйте обов'язково з іншими вчителями, надсилайте виконані завдання. Скоро кінець року, дітей треба оцінювати. Дякую за розуміння.

четверг, 23 апреля 2020 г.

24. 04. 20 р.                              Розвиток зв'язного мовлення
 Тема. В гостях у весни. Подорож весняним лісом.
-Написати твір- розповідь.
                                                 Математика
Тема. Повторення вивченого. Додаткові вправи
- Виконати № 1, с.146. Скласти і розв'язати обернені задачі.
Артем виконує №1, с.146. Складати обернену не треба.
                                              Я у світі
Тема. Культурна спадщина народу
                                      Тестові завдання (вислати на перевірку)
1.Державні символи України - це:
  а)герб;
  б)рушник;
  в)гімн.
2.У тризубі зашифроване слово:
   а)надія;
   б)воля;
   в)радість.
3.Державний прапор України має такі кольори:
   а)жовтий і синій;
   б)синій і жовтий;
   в)червоний і білий.
4.Державна символіка є частиною:
   а) народної символіки;
   б)національної символіки.

-Прочитати с.123-126 підручника, зошит с.48-49.
Фізична культура
Тема. Вправи зі скакалкою
Гарних вихідних!

                                               

среда, 22 апреля 2020 г.

23. 04. 20 р.                                Літературне читання
Тема. Повість - казка. Віктор Близнець. Земля світлячків (Уривки)
-Читання анаграм
ІКЛАР                                     НЕНІЖРЕ
ОНРАГМО                              ІЛСНКИ
ЕПРКА                                    УЛМЯР
ЕЧУНЬ                                    ТУНЕСДТ
-Яке слово "зайве" у кожній колонці? Чому?
-Сьогодні ми познайомимося  з повістю - казкою "Земля світлячків", автором якої є Віктор Близнець.
-Біографічну довідку прочитайте на с.145.
-Читаємо текст частинами. Прочитати  с.145, 146,147.
-Прочитайте тлумачення слів корч (с.145), згар (с.146) у підручнику.
Артем читає цю повість по 1 сторінці.
                                         Математика
Тема. Контрольна робота з теми " Множення та ділення на розрядні числа"
1.Розв'язати задачу.
Із однієї ділянки зібрали 8 мішків картоплі, а з другої - 12 таких мішків. Маса всієї картоплі 1400 кг .Скільки кілограм картоплі зібрали з кожної ділянки окремо?
2.Обчислити.
520:70                         7020*60
475:90                         53550:90
164:50                        414600:600
23 кг 040 г *20          58 м 10 см :70
3.Розв'язати рівняння.
810:х=90
х:40=520
4.Знайти значення виразу 240*в-в*4, якщо в=300.
Артем в п'ятницю виконує к.р.(№ 1, №2 (перший стовпчик),№ 3 (перше рівняння).
                                                   Українська робота
Тема. Минулий час. Змінювання дієслів минулого часу за родами й числами
-Прочитайте правила у підручнику на с.146-147
-Виконати вправу 334 (всю), с. 147.
                                                   Трудове навчання
Тема. Вишивання хрестиком. Потренуйтесь.


вторник, 21 апреля 2020 г.

22.04. 20 р.                                    Літературне читання
Тема. Продовження вивченого.
- Дочитати текст до кінця ( с.142-144). Намалювати човен батька Ольги.
                                                  Математика
Тема. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Повторення і закріплення вивченого.
-Виконати № 913, 920, підготуватися до к.р.
Артем виконує № 913 (1ст.), 920.
                                                          Фізична культура
                                 - Не забувайте надсилати виконані завдання іншим вчителям!!!

понедельник, 20 апреля 2020 г.

21. 04. 20 р.                                            Математика
Тема. Повторення і закріплення вивченого. Самостійна робота.
                                               Самостійна робота
-Виконувати за варіантами.
                                                Варіант 1
1.Знайдіть частки й остачі письмово.
         520 : 70                              290 : 30
         475 : 90                              164 : 50
2.Розв'яжіть рівняння.
   720 : х = 80                                   х : 30 = 420
3.Обчисліть вирази.
   7020*60
   53550:90
   414600 : 600
4.Розв'яжіть задачу.
  Довжина поля 200 м, а ширина - 30 м . 2/3 площі поля займає картопля. Решту площі займає горох. Яку площу поля займає горох?
                                                     Варіант 2
1.Знайдіть частки й остачі письмово.
  580 : 80                   395 : 90
  490 : 50                   133 : 20
2..Розв'яжіть рівняння.
  630 : х = 90                          х : 60 = 530
3.Обчисліть вирази.
  5030 * 70
  86580 : 90
  38400 : 800
4.Розв'яжіть задачу.
   Турист має пройти 180 км . За перший день він пройшов 1/6 всього шляху, а за другий день 4/5 того шляху, що пройшов за перший день. Скільки кілометрів пройшов турист за два дні?
Артем виконує 2, 3, 4.
                                                 Українська мова
Тема. Часи дієслів. Змінювання дієслів за часами й числами
 -Дієслова змінюються за часами: вони мають форми минулого, теперішнього і майбутнього часу. Дієслова минулого часу вказують на дії, які відбулися до моменту повідомлення про них: (що робив?) летів, (що зробив?) полетів. Дієслова теперішнього часу означають дії, які відбуваються під час повідомлення про них: (що робить?) летить. Дієслова майбутнього часу називають дії, які відбудуться після повідомлення про них: (що зробить?) полетить, (що буде робити?) буде летіти, (що робитиме?) летітиме.
 -Запам'ятай це. Розгляньте таблицю в підручнику с.144.
-Виконати вправу 331, с.145. Повторити правило на с.145.
В середу цю вправу виконати Артему.
Літературне читання
Тема. Історичні оповідання. Антін Лотоцький. Ольга Перевізниківна
-Сьогодні ми познайомимося з історичним оповіданням Антіна Лотоцького "Ольга Перевізниківна"
Біографічна довідка
-Антін Лотоцький народився 13 січня 1881 р. у с. Вільховець Львівської області, в сім'ї галицького педагога і письменника Льва Лотоцького.
Літературний  талант в Антона проявився рано.
-Прочитати статтю "Антін Лотоцький" в підручнику (с.141).
-Опрацювати оповідання "Ольга Перевізниківна" (с.141- 142)(частина).