31.05.23 Дорогі мої малята!
-Сьогодні останній день навчання в цьому навчальному року. У вас починаються канікули.
24.05.23 Літературне читання
Тема. Наші проєкти
1. Створіть рекламний плакат про Україну.
2. Складіть есе за поданим початком.
"Щоб вільно та красиво розовляти українською мовою, я буду....".
3. Дізнайтеся, хто з видатних українців є вашим земляком.
4.Складіть перелік книжок, у яких можна прочитати про космонавтів і космос, про сузір'я, про цікаві явища, які відбуваються в космосі.
Математика
Тема. Повторення та закріплення вивченого. Рівняння
Робота за підручником на с.82, №574, с.80,№553, с.84,№586.
Українська мова
Тема. Написання не з дієсловами.
Підручник с.154-155. Вправа 1,2,4,5,6.
Далі у вас англійська мова та музичне мистецтво
23.05.23 Літературне читання
Тема. За Олександром Ємченком "Перший космонавт незалежної України"
18.05.23 Літературне читання
Тема. Христина Мельник "Життя Марії Приймаченко"
Науково- художній текст - це твір, у якому йдеться про правдиві події, факти, світ мистецтва, явища природи, наукові відкриття.
-Сьогодні ми познайомимося з життям художниці Марії Приймаченко.
17.05.23 Літературне читання
Тема. Аудіювання . Зірка Мензатюк "Квіти з Петриківки"
16.05.23 Літературне читання
Тема. Зірка Мензантюк "Квіти з Петриківки"
11.05.23 Літературне читання
Тема. Галина Павлишин "Економія слів"
10.05.23 Літературне читання
Тема. Микола Магера "Чубчик"(продовження)
Тестування
1.До якого жанру належить текст "Чубчик?"
А)Казка.
Б)Легенда.
В)Оповідання.
2.У якій зі збірок ти розмістиш цей текст?
А)У збірці казок про тварин.
Б)У збірці оповідань про тварин.
В)У збірці оповідань про природу.
3.Що засуджується у творі?
А)Зарозумілість, надмірно висока думка про себе.
Б)Зневажливе ставлення до своєї рідної мови.
В)Зневажливе ставлення до інших.
4.Визнач головну думку твору.
А)Любов до рідного краю.
Б)Любов до батьків.
В)Любов до рідної мови, бажанння розмовляти нею.
5.Хто є головним героєм твору?
А)Соловейко.
Б)Шпачок Чубчик.
В)Шпачиха.
6. Віднови послідовність подій у творі. На початку речення написати 1,2,3....
🕃Чубчик залишає свою родину.
🕃Навчання в інших птахів
🕃Навчання в Солов'я.
🕃Дружна сім'я птахів.
🕃 Шпачиний спів - рідний спів.
🕃 Ганебний виступ Чубчика перед птахами.
-Останнє завдання у вас буде планом тексту. За цим планом треба переказати текст "Чубчик".
Математика
Тема. Письмове додавання у випадку трьох і більше доданків
-Ми сьогодні прцюємо з підручником на с.77-78.
№529(Записати стовпчиком),№530(1-хлопчики,2-дівчата).№532(усно), 531(2 вираз), 533,534.
Українська мова
Тема. Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах
09.05.23 Літературне читання
Тема. За Миколою Магерою "Чубчик"
08.05.23 Фізична культура
Тема. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м'ячами
05.5.23 Математика
Тема. Письмове віднімання від розрядного трицифрового числа
С.р. С.74, №512 (записати тільки розв'язання), 513.
№514(усно розібрати, а потім записати приклад),№515,516, 519.
Розвиток зв'язного мовлення
Тема. Стислий переказ
-Ми працюємо в друкованому зошиті на с.46-48.
Стисло переказати-означає передати найголовніше зі змісту тексту, опускаючи другорядне.
Образотворче мистецтво
Тема. Політ фантазії
Фантазія художника здатна перенести нас у далекі світи, показати загадкову красу космічного простору.
-Сьогодні треба намалювати фантастичний космічний пейзаж. Використовуємо фарби.
04.05.23 Літературне читання
Тема. Єлизавета Гуменко "Родючі землі"
-Читання в особах "Простори рідної землі".
-Чому Чорне море називається так?
-Робота за підручником на с.145.Прочитати текст абзацами. Відповісти на запитання.
Математика (2 урока)
Тема. Віднімання з двома переходами через розряд, коли у зменшуваному нуль десятків
03.05. 23 Українська мова
Тема. Діагностувальна робота з теми "Числівник"
1. Числівник - це...
а)частина мови, що позначає предмет;
б)частина мови, що позначає дію предмета;
в)частина мови, що позначає кількість предметів.
2.Оберіть рядок, у якому всі слова є числівником.
а)Хата, пес, вікно, лис;
б)вісім, п'ять, двадцятий;
в)веселий, добрий, сумний.
3.Випишіть числівники у дві колонки, в першу , які відповідають на питання скільки?. а в другу- на питання котрий?
Сім, перший, п'ятий, три, дванадцять, десять, сорок восьмий, сто, тридцять третій, двадцять п'ять,
Скільки? Котрий?
4.Утворіть і запишіть словосполучення. З двома словосполученнями складіть речення.
2 (син), 10 (ніж), 100 (учень), 5 (ластівка), 7(козенята). 9 (футболіст), 6(курча).
5.Запишіть речення, розкриваючи дужки. Числівники записати словами.
6(зошит) у клітинку купив Петрик.
10(літр)води налили у відро.
15(ящик)яблук зібрали восени.
5 (пташка) сиділо на гілці.
6.Прочитайте речення. Упишіть пропущені числівники.
Тиждень - це_________________ днів.
Доба триває __________________години.
Сьогодні в нас _______________уроків.
У січні _______________день.
Далі у вас анлійська мова та музичне мистецтво!!!
02.05.23 Літературне читання
Тема. Єлизавета Гуменко "Простори рідної землі"