среда, 13 мая 2020 г.

14. 05. 20 р.                                         Українська мова
Тема. Узагальнення знань про дієслово. Перевірка знань з мови ("Дієслово")
                                                     Контрольна робота
1.Позначте правильне твердження.
 а)У реченні дієслово найчастіше є підметом;
 б)у реченні дієслово найчастіше є присудком;
 в)у реченні дієслово найчастіше є другорядним членом.
2.Позначте групу слів, яка складається тільки з дієслів неозначеної форми.
 а)Дружать, вивчають, говорять;
 б)дружить, вивчає, говорить;
 в)дружити, вивчати, говорити.
3.Позначте групу дієслів теперішнього часу.
 а)Малював, перечитає, літає;
 б)говорить, слухає, співає;
 в)бажає, іде, біжить.
4.Заповніть пропуски.
Співа..мо, бач...мо, виход...те, воз.. ш, перемага...мо.
5.Від поданих іменників утворіть дієслова в неозначеній формі.
 Догляд -                    ;
 хвороба -                  ;
 стрибок -                  ;
 життя -                     .
6.Поставте дієслова у форму 2-ї особи однини.
 Косити -                       ;
 збирати -                      ;
 ловити -                        ;
 дружити -                     .
7.Змініть текст таким чином, щоб події відбулися в минулому часі.
 Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці. Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні і яблуні.
8. Складіть текст-міркування за темою "Що нам дарує природа"(4-5 речень).
Артем теж виконує.(В понеділок)
                                           Літературне читання
Тема. Підсумковий урок за розділом "У країні світової літератури"
Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу
Гра "Чи уважний ти читач?"
1.Куди зібралася поїхати мама?
 а)До міста;
 б)до друзів;
 в)до бабусі.
2.Як звали сина тітки Наталки?
 а)Сашко;
 б)Василько;
 в)Володя.
3.Біля кого сиділа Аліса на березі?
 а)Біля мами;
 б)біля сестри;
 в)біля подруги.
4.Що кролик дістав із жилетної кишені?
 а)Хустинку;
 б)годинник;
 в)квітку.
5.Яким став зріст Аліси, коли вона випила вміст пляшечки?
 а)Півметра;
 б)метр;
 в)чверть метра.
6.Чим на пиріжку було викладено гарний напис?
 а)Намистинками;
 б)кремом;
 в)родзинками.
7. Гра "Відгадай, чиї це слова"
 а)Що ж, я з'їм. Якщо від цього стану ще менше - пролізу під дверцятами.
 б)Ой, бідні мої вушка й вуса! Як же я спізнююся!
 в)Тільки вам тут доведеться самим обід готувати. Зумієте?
 г)Що там варити? Морока сама! З'їмо весь хліб, а на вечерю зваримо каші.
 Артем виконує теж.
Питання не переписувати, але тему записати.
                                                 Математика
Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння
-Розгляньте задачу та розв'язання №1000, с.157-158.( Ось таким чином можна знайти)
-Розв'язати задачу № 1001. Вона відрізняється від попередньої. Знаходите скільки всього га, потім скільки всього ц, а потім середню врожайність.
-Розв'язати рівняння №998 (1,2).
                                               Трудове навчання
Тема. Пап'є- маше.Опорядження тарілочки, склянки чи вази, виготовлених у техниці пап'є-маше.
 

-А у відіо подивиться , що можна ще зробити.
                                      Майструйте!
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий