14. 05. 20 р. Українська мова
Тема. Узагальнення знань про дієслово. Перевірка знань з мови ("Дієслово")
Контрольна робота
1.Позначте правильне твердження.
а)У реченні дієслово найчастіше є підметом;
б)у реченні дієслово найчастіше є присудком;
в)у реченні дієслово найчастіше є другорядним членом.
2.Позначте групу слів, яка складається тільки з дієслів неозначеної форми.
а)Дружать, вивчають, говорять;
б)дружить, вивчає, говорить;
в)дружити, вивчати, говорити.
3.Позначте групу дієслів теперішнього часу.
а)Малював, перечитає, літає;
б)говорить, слухає, співає;
в)бажає, іде, біжить.
4.Заповніть пропуски.
Співа..мо, бач...мо, виход...те, воз.. ш, перемага...мо.
5.Від поданих іменників утворіть дієслова в неозначеній формі.
Догляд - ;
хвороба - ;
стрибок - ;
життя - .
6.Поставте дієслова у форму 2-ї особи однини.
Косити - ;
збирати - ;
ловити - ;
дружити - .
7.Змініть текст таким чином, щоб події відбулися в минулому часі.
Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці. Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні і яблуні.
8. Складіть текст-міркування за темою "Що нам дарує природа"(4-5 речень).
Артем теж виконує.(В понеділок)
Літературне читання
Тема. Підсумковий урок за розділом "У країні світової літератури"
Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу
Гра "Чи уважний ти читач?"
1.Куди зібралася поїхати мама?
а)До міста;
б)до друзів;
в)до бабусі.
2.Як звали сина тітки Наталки?
а)Сашко;
б)Василько;
в)Володя.
3.Біля кого сиділа Аліса на березі?
а)Біля мами;
б)біля сестри;
в)біля подруги.
4.Що кролик дістав із жилетної кишені?
а)Хустинку;
б)годинник;
в)квітку.
5.Яким став зріст Аліси, коли вона випила вміст пляшечки?
а)Півметра;
б)метр;
в)чверть метра.
6.Чим на пиріжку було викладено гарний напис?
а)Намистинками;
б)кремом;
в)родзинками.
7. Гра "Відгадай, чиї це слова"
а)Що ж, я з'їм. Якщо від цього стану ще менше - пролізу під дверцятами.
б)Ой, бідні мої вушка й вуса! Як же я спізнююся!
в)Тільки вам тут доведеться самим обід готувати. Зумієте?
г)Що там варити? Морока сама! З'їмо весь хліб, а на вечерю зваримо каші.
Артем виконує теж.
Питання не переписувати, але тему записати.
Математика
Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння
-Розгляньте задачу та розв'язання №1000, с.157-158.( Ось таким чином можна знайти)
-Розв'язати задачу № 1001. Вона відрізняється від попередньої. Знаходите скільки всього га, потім скільки всього ц, а потім середню врожайність.
-Розв'язати рівняння №998 (1,2).
Трудове навчання
Тема. Пап'є- маше.Опорядження тарілочки, склянки чи вази, виготовлених у техниці пап'є-маше.
-А у відіо подивиться , що можна ще зробити.
Майструйте!
Тема. Узагальнення знань про дієслово. Перевірка знань з мови ("Дієслово")
Контрольна робота
1.Позначте правильне твердження.
а)У реченні дієслово найчастіше є підметом;
б)у реченні дієслово найчастіше є присудком;
в)у реченні дієслово найчастіше є другорядним членом.
2.Позначте групу слів, яка складається тільки з дієслів неозначеної форми.
а)Дружать, вивчають, говорять;
б)дружить, вивчає, говорить;
в)дружити, вивчати, говорити.
3.Позначте групу дієслів теперішнього часу.
а)Малював, перечитає, літає;
б)говорить, слухає, співає;
в)бажає, іде, біжить.
4.Заповніть пропуски.
Співа..мо, бач...мо, виход...те, воз.. ш, перемага...мо.
5.Від поданих іменників утворіть дієслова в неозначеній формі.
Догляд - ;
хвороба - ;
стрибок - ;
життя - .
6.Поставте дієслова у форму 2-ї особи однини.
Косити - ;
збирати - ;
ловити - ;
дружити - .
7.Змініть текст таким чином, щоб події відбулися в минулому часі.
Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці. Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні і яблуні.
8. Складіть текст-міркування за темою "Що нам дарує природа"(4-5 речень).
Артем теж виконує.(В понеділок)
Літературне читання
Тема. Підсумковий урок за розділом "У країні світової літератури"
Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу
Гра "Чи уважний ти читач?"
1.Куди зібралася поїхати мама?
а)До міста;
б)до друзів;
в)до бабусі.
2.Як звали сина тітки Наталки?
а)Сашко;
б)Василько;
в)Володя.
3.Біля кого сиділа Аліса на березі?
а)Біля мами;
б)біля сестри;
в)біля подруги.
4.Що кролик дістав із жилетної кишені?
а)Хустинку;
б)годинник;
в)квітку.
5.Яким став зріст Аліси, коли вона випила вміст пляшечки?
а)Півметра;
б)метр;
в)чверть метра.
6.Чим на пиріжку було викладено гарний напис?
а)Намистинками;
б)кремом;
в)родзинками.
7. Гра "Відгадай, чиї це слова"
а)Що ж, я з'їм. Якщо від цього стану ще менше - пролізу під дверцятами.
б)Ой, бідні мої вушка й вуса! Як же я спізнююся!
в)Тільки вам тут доведеться самим обід готувати. Зумієте?
г)Що там варити? Морока сама! З'їмо весь хліб, а на вечерю зваримо каші.
Артем виконує теж.
Питання не переписувати, але тему записати.
Математика
Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння
-Розгляньте задачу та розв'язання №1000, с.157-158.( Ось таким чином можна знайти)
-Розв'язати задачу № 1001. Вона відрізняється від попередньої. Знаходите скільки всього га, потім скільки всього ц, а потім середню врожайність.
-Розв'язати рівняння №998 (1,2).
Трудове навчання
Тема. Пап'є- маше.Опорядження тарілочки, склянки чи вази, виготовлених у техниці пап'є-маше.
Майструйте!
Комментариев нет:
Отправить комментарий