24.03.21 Читання
Тема. Твоя Батьківщина - Україна
-Ось ми закінчили вивчати букви. Тепер ми будеио вчитися відповідати на запитання, розмовляти, читати в особах, будувати діалог та інше. Ті діти, які слабенько читають, плутають букви, кожен день починаєте з абетки, яка знаходиться на форзаці "Букваря".
-Сьогодні ми з вами познайомимося з віршем та оповіданням.
-Як ви вважаєте, ви добре читаєте?
Уміти читати - це не тільки вміти поєднувати букви у слова. Це ще й розуміти прочитане, відчувати той настрій, почуття, які хотів передати автор.
-А хто такі автори? Автори - це люди, які написали твори. Це письменники і поети.
Діалог у парах. Гра "Запитуй - відповідай"
-Як ви розумієте, що означє слово Батьківщина?
-Як ще можна назвати Батьківщину7
-Уявіть собі, що ви зустрілися зі своїм ровесником - іноземцем, який дуже мало знає про Україну. Що ви могли б розповісти? Намагайтеся зробити так, щоб йому було цікаво.
-Робота з підручником. Розгорніть підручник на с.36 (усно)
-Шо ви бачите на малюнку?
-Чому карта має такі кольори?
-Які державні символи ви знаєте?
-Що розташоване в центрі карти?
-Сьогодні ви прочитаєте вірш Анатолія Костецького "Батьківщина"
-Як поет розуміє слово Батьківщина?
-Із чим її порівнює? У яких рядках?
(Вивчити вірш напам'ять)
-Тепер познайомимося з текстом "Наш рід"
-Хто зображений на малюнку?
-Чим займаються мама й доньки?
-Що вони вишивають?
-Прочитайте текст та дайте відповіді на запитання.(Усно)
-Перегорніть сторінку.(с.38). Ще прочитати невеличкий вірш на цій сторінці. Дати відповіді на запитання. І останнє. Гра " Збери назви українських міст"
Українська мова
Тема. Алфавіт. Узагальнення та систематизація знань учнів
-Працюємо в "Прописах" с.46-47 (алфавіт вивчити напам'ять).
Математика
Тема. Досліджуємо лічильну одиницю "Десяток"
Комментариев нет:
Отправить комментарий