вторник, 23 марта 2021 г.

 24.03.21                                        Читання

Тема. Твоя Батьківщина - Україна

-Ось ми закінчили вивчати букви. Тепер ми будеио вчитися відповідати на запитання, розмовляти, читати в особах, будувати діалог та інше. Ті діти, які слабенько читають, плутають букви, кожен день починаєте з абетки, яка знаходиться на форзаці "Букваря".

-Сьогодні ми з вами познайомимося з віршем та оповіданням.

-Як ви вважаєте, ви добре читаєте?

Уміти читати - це не тільки вміти поєднувати букви у слова. Це ще й розуміти прочитане, відчувати той настрій, почуття, які хотів передати автор.

-А хто такі автори? Автори - це люди, які написали твори. Це письменники і поети.

Діалог у парах. Гра "Запитуй - відповідай"

-Як ви розумієте, що означє слово Батьківщина?

-Як ще можна назвати Батьківщину7

-Уявіть собі, що ви зустрілися зі своїм ровесником - іноземцем, який дуже мало знає про Україну. Що ви могли б розповісти? Намагайтеся зробити так, щоб йому було цікаво.

-Робота з підручником. Розгорніть підручник на с.36 (усно)

-Шо ви бачите на малюнку?

-Чому карта має такі кольори?

-Які державні символи ви знаєте?

-Що розташоване в центрі карти?

-Сьогодні ви прочитаєте вірш Анатолія Костецького "Батьківщина"

-Як поет розуміє слово Батьківщина?

-Із чим її порівнює? У яких рядках?

                                          (Вивчити вірш напам'ять)

-Тепер познайомимося з текстом "Наш рід"

-Хто зображений на малюнку?

-Чим займаються мама й доньки?

-Що вони вишивають?

-Прочитайте текст та дайте відповіді на запитання.(Усно)

-Перегорніть сторінку.(с.38). Ще прочитати невеличкий вірш на цій сторінці. Дати відповіді на запитання.  І останнє. Гра " Збери назви українських міст"

                                                    Українська мова

Тема. Алфавіт. Узагальнення та систематизація знань учнів

-Працюємо в "Прописах" с.46-47 (алфавіт вивчити напам'ять).

                                                    Математика

Тема. Досліджуємо лічильну одиницю "Десяток"

Опрацювати с. 110 підручника. А потім працюєте в друкованому зошиті с. 40 (Виконуючи задачу, зверніть увагу на форзац 2 підручника. На початку пишете коротко умову, посеред схему креслите, а остання колонка розв'язуєте задачу. )




Комментариев нет:

Отправить комментарий