вторник, 2 ноября 2021 г.

03.11.21                                               Українська мова

Тема. Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що?

                                            Мотивація навчальної діяльності

-Наша мова складається із безліч слів. Слова між собою дружать, як ви дружите із сусідами по подвір'ю чи по вулиці. Ви знаєте, що у кожного є своя родина, але ви всі разом -друзі. Так само і слова- у кожного є своя частина мови, але всі вони дружать між собою, утворюючи речення.

 Іменник - велика самостійна частина української мови- тобто родина. Відрізнити цю родину за прізвищем легко. Іменник відповідає на питання хто? або що?            

                                                                      Гра "Хто?Що?"

                                                  Робота з підручником 
Вправа 8. Дописати речення , відповідаючи на запитання.

                                                        Фізкультхвилинка

                                                    Ми йдемо шукати друга
                                                 Зупинились, подивились.
                                                 "Долоньки- до долоньок".
                                  "                 "П'ятки -до п'ятки".
Вправа 10. 
-Запишіть назву професій, пов'язаної з цими словами.
Д/з: с. 51,впр.11.Записати за зразком.

                                                         Математика

Тема. Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року. Істинні та хибні висловлювання
 
Організація класу. Вправа "Долоньки"
Готуючись до урока, я приготувала незвичні подарунки. Ви  не зможете забрати їх додому.
Приготуйте праву долоньку для подарунків.
Я дарую вам щиру посмішку, любов, доброту, мир і добро.
А тепер приготуйте  ліву долоньку. Я вам поставлю увагу, кмітливість,старанність. Усе це вам потрібне на уроці.
                 -Працюємо за таблицею. 
                                                 Гра "Математичні кінцівки"

Записати 3 останніх приклада.
Робота з підручником
С.33,№ 4
Визначити , істинне чи хибне кожне висловлювання.





                                          -Де ми можемо використати цю інформацію?
Д/з












   


   



Комментариев нет:

Отправить комментарий