21.03.22 Доброго ранку, мої любі діти!
-Знову працюємо з вами на різних платформах. Старайтеся виконувати завдання. Ті,хто працює зі мною в ZOOMi , виконані завдання не треба мені надсилати.
Українська мова
Тема. Навчаюся складати різні за інтонаціїю речення
Гра "Так - ні". Використовуємо кружечки, які у вас є. Якщо ви вважаєте, що вчинок правильний, піднімаєте синій кружечок, якщо ні- червоний.
1)Учень забіг до класу, не привітався з учителем та учнями і почав кричати : " Чому ви сидите за моєю партою?!"
-Назвіть окличне речення.
-Які розділові знаки стоять у кінці такого речення?
2) Наталка, пообідавши в їдальні, занесла посуд і подякували кухареві:" Дякую! Дуже смачний сніданок".
-Як учинила дівчинка?
-А ви дякуєте кухареві за смачні сніданки та обіди?
3) Учні запізнилися на урок. Зайшовши до класу, вони попросили дозволу сісти на своє місце.
-Побудуйте речення, що відповідає певній ситуації.
-Тепер працюємо з підручником
С.116, впр.22 (Усно)
Списати речення :
"Учітеся, брати мої, думайте, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь!" Тарас Шевченко
-Виконати вправу 23 Списати всю вправу.
Математика
Тема. Ділення на 1 і ділення рівних чисел
-Робота з підручником. С.84, № 3
Розгляньте записи.
-Яке число отримуємо при діленні його на 1?
-Прочитайте правило
-Розв'язати значення виразів №4.
Тепер розгорніть друкований зошит с.29. №2, 3, 4. Виконати.
Фізкультхвилинка
Комментариев нет:
Отправить комментарий