среда, 28 сентября 2022 г.

 29.09.22  Працюємо далі   в Zommi                      Математика

Тема. Таблиця ділення на 5

-Записати таблицю ділення на 5. Вивчити напам'ять.
Робота за підручником на с.21-22.
№ 136. Обчислити приклади.
№138.Скласти 1 обернену задачу.
С.р. №140
Дизайн і технології
Тема. Композиція з пластиліну "Чотирилапий друг"
Вам потрібно: пластилін, дощечка, стеки, альбом "Умійко".
Працюємо на с.9.
Українська мова
Тема.Спостереження за роллю абзаців у тексті
-Що таке абзац?
-Звуко-буквений аналіз слова абзац.
Робота за підручником на с.24-25.
Вправа 1. Списати останній абзац.
Правило на с.25.
Вправа 2.Виписати з цієї вправи два невеликі абзаци.
ЯДС
Тема. Що і як я досліджую




Робота за підручником на с.20-21. Друкований зошит с.22-24.Виготовити модель термометра. (Див.с.24)

                                                                          Дякую!


вторник, 27 сентября 2022 г.

 28.09.22                                             Літературне читання

Тема. "Як з'явилася друкована книжка"(продовження)

Тестування

1.На чому люди писали паличками в глибоку давнину?

а)На глиняних дошках;

б)металевих дошках;

в)листках.

2.Де виготовляли книжки з папірусу?

а)У Києві;

б)в Україні;

в)у Давньому Єгипті.

3.Що таке папірус?

а)Морські водорості;

б)річковий очерет;

в)лісова трава.

4.Де виготовляли книжки з окремих дощечок, нанизаних на мотузок?

а)У Китаї;

б)у Японії;

в)в Індії.

5.Чим замінили пергамент?

а) Тканиною;

б)глиною;

в)папером.

6.Що з'явилося в німецькому місті Майнці?

а)Альбом;

б)ручка;

в)перша друкована книжка.

7.Що винайшов мешканець міста -Йогани Гутенберг?

а)Друкарську машину;

б)друкарський верстат;

в)копірувальний папір.

8.Що міститься у складальній касі?

а)Фарба;

б)літери і цифри;

в)листки.

Робота за підручником на с.20-21.

1.А ти знаєш?

2.Перегляньте відіо "Як твориться книга".

3.Чи знаєте ви , де у вашому населеному пункті можна здати макулатуру?

                                            Математика

Тема. Застосування вивчених таблиць множення і ділення

-Згадаємо, що таке обернена задача?

Робота в друкованому зошиті на с.18, №3.

Робота за підручником на с.20-21.

№126, 127. Усно.

№129. Побудувати прямокутник. Обчислити периметр.

С.р. № 133.

                                               Українська мова

Тема. Порівняння художніх і науково-популярних описів

Робота за підручником на с.22-23.

Вправа 1, 2 усно.

Вправа 3. За зразком тексту про білочку складіть і запишіть текст про лисичку. (Або художній, або науково-популярний)

Вправа 4. Списати та відгадати загадку.


понедельник, 26 сентября 2022 г.

 27.09.22                                                  Літературне читання

Тема. Книжка - найкращий винахід людства. За Віктором Дацкевичем "Як з'явилася друкована книжка"

Книжка - це велике диво, створене людиною.

-А чи знаєте, якою ж була перша книжка?

-Сьогодні ви про це дізнаєтеся. 

Перша друкована книга з'явилася У Львові в 1574 році.

Робота за підручником на с.18-20. Відповісти на запитання. Поставити одне одному запитання.

                                                             Математика

Тема. Обернені задачі

-Що таке обернена задача?

Звернути увагу на задачі!
Робота за підручником на с.19. №120 (усно).№ 121. Скласти обернені задачі.
Друкований зошит с.17, №2.
Українська мова
Тема. Спостереження за ознаками текстів різних стилів
Диктант
Сніжок( диктує вчитель). Текст написан на попередньому уроці.
-Який це текст?
-Сьогодні ми будемо вчитися розрізняти тексти.
Робота за підручником на с.20-21.Вправа 1. Списати вірш.
Вправа 2 (усно).
Вправа 3. розіграти сценку за змістом тексту.
-Зробити звуко-буквений аналіз слова гребінець.
Вправа 4. Оголошення записати.
Вправа 6(усно). Скласти текст розмови із другом про спорт.
ЯДС
Тема. Дивовижні явища природи (продовження)
-Які явища природи ви знаєте? Прочитайте загадки про пори року.
Робота в друкованому зошиті на с.21.

 Фізична культура
Тема. Ранкова зарядка. Ігри вдома





                                                              Дякую за роботу!



 

воскресенье, 25 сентября 2022 г.


 26.09.22                                                           Літературне читання

Тема. Вадим Скомаровський "Клени"

Тестування


1. Про яку пору року йдеться в оповіданні Володимира Титаренка "Сойчині жолуді"?

а)Весна;

б)осінь;

в)зима.

2.З ким автор твору порівнює осінні листочки?  

а) Жар-птахи;

б)вогонь;

в)сонце.

3.Яке дерево росло посеред галявини?

а)Береза;

б)каштан;

в)дуб-велетень.

4.Де сойка ховає жолуді?

а)Дупло;

б)коріння;

в)земля.

5.Які молоді деревця виростають із жолудів?

а)Явір;

б)дубок;

в)ялина.

-А сьогодні ми прочитаємо останній віршований текст з цього розділу "Клени" на с.17.

-Прочитайте вірш.

-Яку картину природи ви уявили?

-Підготовити вірш до виразного читання.

На с.17 є проекти. Вам потрібно створити  стіннівку (плакат) про осінь. 

                                                              Математика

Тема. Закріплення вивчених таблиць множення і ділення

-Сьогодні ми працюємо в друкованому зошиті  на с.16.

                                                        ЯДС

Тема. Дивовижні явища природи

-Давайте згадаємо, що таке природа?

-Якою буває природа?

Інтерактивна технологія "Незакінчене речення"

-Які природні явища ви знаєте?



Робота за підручником на с. 18-19. Друкований зошит с.19-20

                                                    Фізична культура

Тема. Загальнорозвивальні вправи. Вправи зі скакалкою


























четверг, 22 сентября 2022 г.

 23.09.09                                    Розвиток зв'язного мовлення

Тема. Художній опис зайця

Пригадай! У тексті - описі вказуються характерні ознаки якогось предмета, особи, природи, явища тощо. До описового тексту можна поставити питання який?

Працюємо в зошиті "У світі рідного слова" на с.5-6.

                                                    Математика

Тема. Таблиця множення на 5 (продовження)

С.р. Друкований зошит  с.15, №2.

-Розв'язати задачу №3.

Робота за підручником на с.18.

Усно № 111.

№112. Обчислити вирази.

№113. Розв'язати задачу.

Обчислити "ланцюжок":2*8:4*6:3:2*7

№114. Усно.

                                                Образотворче мистецтво

Тема. Ліричні персонажі

Сьогодні на уроці використайте сухі квіти, листочки для одягу.

У літературних творах з ліричними героями та героїнями зазвичай трапляються цікаві пригоди й несподіванки.

Пригадайте історію Попелюшки. Які перетворення з нею відбулися?

-Створити портрет казкового героя або героїні на повний зріст. Одяг виконай з природних матеріалів.


Використовуйте підручник "Мистецтво" на с.14-15.
Фізична культура
Тема. Рухливі ігри вдома

Гарних вихідних!





среда, 21 сентября 2022 г.

 22.09.22                                                  Математика

Тема. Таблиця множення числа 5

-Записати таблицю. Вивчити.
Робота за підручником на с.17.
№ 106.Обчислити вирази.
№107. Розв'язати задачу.
С.р. № 110.
Українська мова
Тема. Навчаюся визначати частини тексту- міркування, будувати текст
Робота за підручником на с.18-19.
Вправа 15 (усно).
У міркуванні є твердження, доведення і висновок.
Вправа 16. Усно
Вправа 17. Записати утворений текст.
Диктант
Нашого маленького котика назвали Сніжок.
По-перше, у нього біла-біла шерсть.
По-друге, він любить бігати та гратися по снігові.
По-третє, коли він спить на ганку і на нього сідає багато сніжинок, то він стає непомітним.
Ось чому кличка Сніжок йому дуже підходить.
ЯДС
Тема. Природа - частина навколишнього середовища
Робота за підручником на с.16-17. Друкований зошит с.16-18.
Дизайн та технології
Тема. Королева осені

                                                                Альбом "Умійко" , с.15.





вторник, 20 сентября 2022 г.

 21.09.22                                           Літературне читання

Тема. Володимир Титаренко  "Сойчині жолуді"

-Сьогодні ми познайомимося з чудовою пташкою. Що це за пташка?


Робота за підручником на с.15-16. Прочитайте уважно текст.
-Де і коли відбулися події?
-Поставте свої питання до цього тексту.
Ще раз прочитайте. Дайте відповіді на запитання, які стоять в кінці тексту.
Математика
Тема. Застосування таблиці ділення на 4
-Сьогодні ми працюємо в друкованому зошиті на с.14.
 Українська мова
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст
Вступ; пояснюється тема есе.
Основна частина ;  факти, власні думки.
Висновок; підсумок висловленого.
Утворити прислів'я.
Грудкарідноїземлідорожчазазолото.
Каліграфічна хвилинка
Гг (цілий рядок)
Записати прислів'я.
Робота за підручником на с. 16-17.
Вправа 10. Уважно прочитати. Знайти частини тексту. Придумати заголовок. Списати  останній абзац.
Вправа 11. Моя заповітна мрія
*Назвати частини тексту. Списати текст-есе.
Вправа 14 самостійно.
Дякую за роботу!




понедельник, 19 сентября 2022 г.

 20.09.22                                                     Літературне читання

Тема. Лідія Андрієць "Про парасольку"

-Ви прослухали п'єсу "Дощик".

-Який настрій  у цього дощику?

-А сьогодні ми прочитаємо оповідання про парасольку. Познайомимося, які раніше були парасольки. Ми намалюємо з вами парасольку. Напишемо, з яких матеріалів виготовляли парасольки в різних країнах.

-Прочитати текст на с.13-14. Відповісти на запитання.

-Що ви хотіли б дізнатися про парасольку. Перегляньте відіо на с.14.

                                                        

Математика
Тема. Застосування таблиці ділення на 4
С.р.
1.Зменшити у 4 рази числа: 12, 24,32, 16, 28.
2.Збільшити у 4 рази числа: 4, 2, 0, 3, 1.
3.У скільки разів число 32 більше, ніж 4?
4.У скільки разів число 4 менше , ніж 16?
5. Випиши всі числа , які діляться на 4.
12, 14, 8, 32, 20, 30, 36, 16, 26, 28, 24.
Робота за підручником на с. 16.
№99, 101.
Українська мова
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст
Каліграфічна хвилинка
Ї ї
Їжак, їжа, її.
Їжак готується до зими.
Робота за підручником на с.14-15.
Вправа 5. Звуко-буквений аналіз слова їжак.
Вправа 6.Доведіть, що це текст-розповідь.
Впрва 9.(Усно).
ЯДС
Тема. Дбаю про свою безпеку
-Давайте пригадаємо , що таке приватний простір?
-Давайте пригадаємо  про правила безпеки.
Робота за підручником на с.14-15. Друкований зошит с.14-15.
Фізична культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи. Вправи з м'ячем


Дякую за роботу!









воскресенье, 18 сентября 2022 г.

 19.09.22                                                Літературне читання

Тема. Микола Сингаївський "Прощальний танок", Анатолій Качан "Дощова осінь"

-Ви прослухали казку "Що найтяжче журавлям".

-Про що запитала береза в журавлів?

-Що найтяжче журавлям?

Ланцюжкове читання тексту "Бабине літо".

-А сьогодні ми з вами познайомимося з новими віршами "Прощальний танок" та "Дощова осінь".

Прослухайте  перший вірш.



-За ким спостерігав поет?

Робота над словами на с.11.
-Навчися виразно читати вірш.
-Опрацювати самостійно вірш "Дощова осінь" на с. 12.
-Пояснити зміст виділених речень.
-Кажуть, що поганої погоди не буває. А як ви вважаєте?
Математика
Тема. Закріплення таблиці ділення на 4
-Давайте повторимо таблицю ділення на 4.
8;4                    24:4\
12:4                  28:4
16:4                  32:4
20:4                   36:4
Робота за підручником на с.15.
№85,86 (усно).
№87
Короткий запис задачі
1 м.-4 б.
? м. -12б.
№89. У скільки разів одне число більше чи менше інщого?
Друкований зошит. С.13, 1, 2 завдання.
ЯДС
Тема. Приватний  і громадський простір
Приватний простір- це відстань . яка дозволяє людині почуватися комфортно.
Громадські місця - це ті, якими користуються люди, уся громада.

Робота за підручником на с.11-13. Друкований зошит с.11-13.
                                                             Фізична культура
Тема. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри
                                                                              Граємо вдома


Дякую!









четверг, 15 сентября 2022 г.

 16.09.22                                        Літературне читання (позакласне)

Тема. Робота з літературним твором. Діагностувальна робота. Ольга Лапушена " Як зебра отримала свої смуги"

-Послухайте уважно текст.(Читає вчитель)

-Дайте правильні відповіді.

1.Де зебра зустріла чарівника?

а)У лісі;

б) на пасовищі;

в) біля річки.

2.Чому чарівник покрив тіло Лошати чорними та білими смугами?

а)Бо хотів пожартувати;

б)бо розгнівався;

в)бо так просило Лоша.

3.Запишіть всіх персонажів казки.

4.З'єднай частини речень.

Чорне і щасливе                     але зебри й досі смугасті.

Вродилося воно                      Лоша побігло додому.

Минуло багато часу,                білим і дуже гарним.

5. Пояснити вислів "Важливо знати, чого ти насправді хочеш , мати свою думку і власну точку зору".

                                                Математика

Тема. Таблиця ділення на 4.

Гра "Перевір себе"(усно) з відіо
-Ми сьогодні працюємо в друкованому зошиті на с. 12.
Вивчити таблицю множення та ділення на 4.
Образотворче  мистецтво
Тема. Портретна галерея
Для зображення людини художники створюють портрети.
Портрет-це мальоване, скульптурне або фотографічне зображення людини чи групи людей.

-Сьогодні ми будемо малювати портрет улюбленого героя з казки "Пригоди Буратіно"(фарби або олівці)
                                                                 Фізична культура
Тема. Організаційні вправи. Вправи зі скакалкою



                                                            Дякую! Гарних вихідних!






среда, 14 сентября 2022 г.

 15.09.22                                          Математика

Тема. Закріплення вивчених таблиць множення і ділення

Перевірка д/з

-Прочитайте слово, яке утворилося.

Друкований зошит с.11. №2. Перед вами діаграма. Дізнайтеся з діаграми про кількість звірят, яких бачив лісник.

№3. Розв'язати задачу.

Робота за підручником на с.13, №74.

Розв'язати задачу за коротким записом №70.Тільки записати розв'язання.

*№71. Помислити. Хто бажає?

                                                     Українська мова

Тема. Будова тексту. Визначаю частини тексту

-Давайте згадаємо, з яких частин складається текст?


-Робота за підручником на с. 12-13
Вправа 1 (усно).
Текст складається із 3 частин - зачин, основної частини і кінцівки.
Зачин вказує. про що йтиметься у тексті.
Основна частина розкриває основний зміст тексту.
Кінцівка підсумовує те, що було сказано в основній частині.
Вправа 3. Записати утворений  текст.
Вправа 2. Правильно розташувати частини тексту та записати текст.
ЯДС
Тема. Діагностувальна робота з теми "Людина"
Василь Сухомлинський "Важко бути людиною". Прочитати текст
Дати відповіді на запитання.
1.Що відрізняє людину від інших живих істот?
а)Рух;
б)розум;
в)дихання.
2.Щоб досягти успіху, людина має володіти певними чеснотами. Записати дані слова та підкреслити ті, які можуть допомогти тобі стати успішним/успішною.
Наполегливість, неуважність, працелюбність,ліноші, старанність, посидючисть, знання, пихатість, охайність.
3. Як поводить себе вихована людина? Знайдіть правильну відповідь.
а) Поважає оточуючих;
б)не перебиває співрозмовника під час бесіди;
в)звертається до співрозмовника на прізвисько.
4.З'єднай початок і кінець прислів'я.
Вірного друга народ  прославить,                  найкраще багатство.
Людина без друзів,                                  бо він товариша не оставить.
Добре ім'я -                                   що дерево без коріння.
5.Обери прислів'я, яке тобі найбільше сподобалося. Спробуй пояснити його значення.(Письмово).
Дякую за роботу!
.


 

вторник, 13 сентября 2022 г.

 14.09.22                                                 Літературне читання

Тема. Із журнала "Світ дитини" "Бабине літо"

-Вам потрібно листочки з дерев, фарби. Ми сьогодні перенесемося з холодної пори року в теплу. Ми дуже любимо ці дні. Коли дуже тепло восени та летять павутинки. Як називаються ці дні?

Робота за підручником на с.9-10.

-Прочитаємо текст.

-З якою тваринкою ви зустрілися?

Робота над словами : погідна днина, зарадити, снувати, чатує.

-А тепер вам потрібні листочки, фарби. Пензликом фарбуєте листочки та прикладаєте на папір, залишився слід. Так з кожним листочком. А потім малюєте від листочка до листочка павутинку та павучка. Ось наш шедевр готов!

-Прочитати текст на с.9-10 та переказати. Послухати казку Василя Сухомлинського "Що найтяжче журавлям" за штрх-кодом на с.10.

                                                       Математика

Тема. Закріплення таблиці множення на 4

*Повторимо таблиці множення. Записати тільки відповіді.

2*2      4*9     2*9

4*5      4*7     4*3

3*4      2*5     2*8

Робота за підручником на с.11. №58,59.№ 60(усно).

№61. Розв'язати задачу.

Друкований зошит ; с.11. №1. С.р.

                                              Українська мова

Тема. Діагностувальна робота. Списування 

"Літературне джерельце". Текст "Осінні барви"( с.14)


понедельник, 12 сентября 2022 г.

 13.09.22                                                   Літературне читання

Тема. Степан Жупанин "Осіння пожежа"

Конкурс "Найкращий скоромовець"

-А сьогодні на уроці ви познайомитеся з новим віршем "Осіння пожежа", який написав Степан Жупанин.


-Чи здивувала вас назва?Чому?
-Прочитайте самостійно вірш на с.8. Розгляньте картину. Знайдіть схоже та відмінне.
*Вивчення вірша напам'ять
Математика
Тема. Діагностувальна робота.  Повторення вивченого у 2 класі
Друкований зошит с.10, всі завдання.

Українська мова
Тема. Засоби зв'язку речень у тексті
-Ми сьогодні на уроці будемо редагувати тексти, познайомимося з мовними засобами.
Робота за підручником на с.10-11. Вправа 1.Записати загадку та відгадку.
Вправа 2,3Усно.
Вправа 4. Записати вдосконалений текст.
ЯДС
Тема. Дорога до успіху, до професії
-Кожна людина прагне до успіху. Що для цього потрібно?У кожного є мрія. Яка?
Робота за підручником на с.9. Прчитайте вірш. Які професії тут згадуються?
Гра "Знайди заховану пораду" на с.10.
-Доповніть схему на с.10.
Хвилинка цікавинки
Сергій Корольов. Хто це?
Робота в друкованому зошиті на с.8-10.
Фізична культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи. Вправи з м'ячем






воскресенье, 11 сентября 2022 г.

 12.09.22                                            Літературне читання

Тема. Скоромовки. Наталка Поклад "Вересень". Леонід Куліш-Зіньків "Жовтень". Вікторія Забава "Місяць жовтень"

-Давайте пригадаємо, який вірш ми вивчали на попередньому уроці.

-Якими барвами осінь прикрасила берізки, дідуся-дуба?

-А сьогодні ми познайомимося зі скоромовками. А що таке скоромовка?

Робота за підручником на с.7.

-Прочитайте, будь ласка , повільно скоромовки. Потім швидко, і дуже швидко.

-Якими фарбами передано красу природи?

                                                              Хвилинка відпочинку


-А тепер вам треба вивчити 1 скоромовку напам'ять.

                                          Математика
Тема. Таблиця множення числа 4
Повторення та закріплення вивченого
Робота в друкованому зошиті на с. 8, №3,4.
-Сьогоді ми на уроці будемо використовувати таблицю множення на 4 у прикладах, задачах.
Робота за підручником на с.10-11.
Розгляд таблиці
-№51. Обчислити вирази.
№52. Усно.
№53. Розв'язати задачу.
Робота з друкованим зошитом на с.9.№2,4.
                                                        ЯДС
Тема. Проект- дослідження "Історія моєї школи"
-Давайте згадаємо, що ви запам'ятали про ручку, фломастер, шкільну дошку.
-А сьогодні ми з вами познайомимося, що таке проект, як з ним працювати.
Робота за підручником на с.8.
1.Задум.
2.Правила командної роботи.
3.Хід виконання.
-А тепер працюємо в друкованому зошиті на с. 7.
-Прочитайте текст.
-Дайте відповіді на запитання.
                                             Фізична культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи. Рухлива гра "Швидкі руки на ноги"




                                                                Дякую!




четверг, 8 сентября 2022 г.

09.09.22                                                Розвиток зв'язного мовлення

Тема. Докладний переказ

Пригадай! Переказати докладно текст означає відтворити його зміст з усіма деталями.

-Ми працюємо в друкованому зошиті "У світі рідного слова" на с.1-4. Уважно читаємо завдання і виконуємо їх.

                                                Математика

Тема. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника

-Сьогодні на урок потрібно: зошит , друкований зошит, підручник. 

Робота за підручником на с.9.

№42. Розгляньте, як учні лісової школи знаходили невідомі числа.

№41. Знайдіть невідомі числа.

№43. Обчислити значення виразу.

№46. Розв'язати задачу.

Робота в друкованому зошиті на с.8. №1,3.

                                            Образотворче мистецтво

Тема. Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв

Робота за підручником на с.6-7.

-Сьогодні ми з вами будемо подорожувати Країною Мистецтв. Нам потрібно намалювати щось цікаве, незвичайне. Яка пригода може трапитися з Барвиком та Лясолькою? Намалюй!

                                                Фізична культура

Тема. Загальнорозвивальні вправи. Скакалка


Дякую за роботу!





среда, 7 сентября 2022 г.

 08.09.22                                              Літературне читання

Тема. Марія Пономаренко "Осінь пензлика взяла"

-Повторимо прочитаний текст.

Тестування

1.Який перший місяць осені?

а)Вересень;

б)листопад;

в)жовтень.

2.Чим дивує початок вересня?

а)Трояндами;

б)теплом;

в)сонцем.

3.Які квіти квітнуть на газонах?

а)Мальви, ромашки, айстри;

б)канни, жоржини,чорнобривці;

в)верес, хризантеми,мак.

4.Коли день дорівнює ночі?

а)14 вересня;

б)1 вересня;

в)23 вересня.

5.Як називають цей день?

а)Літнього рівнодення;

б)осіннього рівнодення.

Робота з підручником

С. 6. Виразно прочитати вірш, відповісти на запитання.(За бажанням можна вивчити)

                                                Математика

Тема. Повторення та закріплення вивченого

-Сьогодні ми працюємо в друкованому зошиті на с.6-7. Всі завдання.

                                              Українська мова

Тема. Складаю тексти

-Давайте згадаємо.

1. Що таке текст?

2. Які типи текстів ви знаєте?

-А сьогодні ми будемо вчитися складати тексти.

Робота за підручником

С.8-9.Вправа 6. Усно.

Вправа 7,8(письмово).

                                             Дизайн та технології

Тема. Аплікація "Літній відпочинок"

На урок потрібно альбом, кольоровий папір, ножиці. клей.

-Працюємо на с. 1,7.

                                            ЯДС

Тема. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного

Давайте повторимо.

1.Коли з'явилися перші школи?

2.Чому навчали в цих школах?

3.Скільки сторінок мав "Буквар"?

4.Хто розробив шрифт для незрячих людей?

-А сьогодні у нас мова піде про шкільне приладдя. Підручник с.7. Друкований зошит с.5-6.

(Потрібні олівці) 










вторник, 6 сентября 2022 г.

 07.09.22                                                 Літературне читання

Тема. Алевтина Волкова "Перший подих осені"

-Ми сьогодні ознайомимося з оповіданням А. Волкової "Перший подих осені" на с.4-5.

*Робота над словами

-Прочитайте плавно цілими словами.(с.4 "Прочитай правильно").

-А тепер працюємо над текстом.

-Прочитайте текст.

-Чому саме так авторка назвала свій твір?

-Скільки в тексті абзаців?

-Який абзац складається з одного речення?

-У якому абзаці розповідається про осінні квіти?

-А тепер вам потрібно послухати вірш "Осінь" за шрих-кодом на с.5(внизу). Дайте відповіді на запитання.

Намалювати малюнок до вірша.

                                             Математика

Тема. Збільшення і зменшення числа в кілька разів

М.д

*Різницю чисел 47і 15 збільшити на 18.

*Число 70 зменшити на суму чисел 23 і 36.

*Ділене - різниця чисел 21 і 15, дільник -число 3. Обчислити частку.

*Число 0 збільшити на добуток чисел 2 і 8.

-Сьогодні ми повторимо задачі на збільшення або зменшення у кілька разів.

-Вас тут цікавлять тільки задачі.
-Тепер працюємо за підручником на с.7-8. Усно №32. 
-Виконати № 33, розв'язати задачу №34
"Кругові " приклади №37.
Д/з с.8, №38.
                                                             Українська мова
Тема.Типи текстів. Мета тексту
-Тепер працюємо за підручником на с. 6-7. Вправи 1,2,3. Усно. Прочитайте правила після кожної вправи.
А ось текст-есе, вправа 4, списати. Прочитайте правило, чому так називається текст.
Дякую за роботу!


,


понедельник, 5 сентября 2022 г.

 06.09.22                                                      Українська мова

Тема. Текст. Повторення та закінчення вивченого

-Давайте згадаємо, що таке текст.

-Списати текст, записати заголовок.
Робота за підручником
С.4, вправа 1 (усно).
С.5. Повторити правило.
Вправа 2. З поданих пазлів скласти і записати прислів'я.
 Літературне читання
Тема. Ніна Кульська "Вересень"
Послухайте вірш.
-Який тут вересень? Чому його так називають?
-Прочитайте текст виразно на с.3.
-Порівняйте вірш з ілюстрацією.Чи точно вона зобразила зміст вірша?
-Вивчити вірш (за бажанням).
Математика
Тема. Множення і ділення. Перевірка додавання і віднімання
-Ми сьогодні працюємо за підручником на с. 6-7.
-Як правильно треба перевірити, чи правильно ми розв'язали приклади?
-№ 15, с.6. Письмово.
№ 16 (усно), 17 ( з кожної строки по 2).
Розв'язати задачу №19.
-С.р. № 23.
Д/з с.7, №30, 31.
Фізична культура
Тема. Рухливі ігри на уроках фізичної культури
-Повторите назви тварин англійською мовою.
-Зроби такі кульки та пограй!
ЯДС
Тема. Твоя школа
-Коли і де з'явилися перші школи. Які предмети вивчали в давнину? Як читали незрячі діти?Відповіді на ці питання ви знайдете в підручнику на с.6 .Прочитайте тексти та дайте відповіді на запитання. 
Друкований зошит с.5 №1.
До зустрічі!













воскресенье, 4 сентября 2022 г.

   05.09.22                                                 Доброго ранку, моя малеча!

                                                                       Математика

Тема. Порівняння іменованих чисел. Числові та буквені вирази

-Сьогодні ми працюємо за підручником та друкованим зошитом.

С.5, підручник.№7. Гра "Знайди пару".

-Давайте згадаємо, як знайти периметр фігури?

-Виконайте задачу №8.

-Тепер згадаємо,як розв'язуються числові та буквені вирази. №9

-А тепер порівняємо іменовані числа. №11.

Друкований зошит с.3. Виконуємо 1,2,3 завдання.

Д/З: друкований зошит с.3,№ 4,5.

                                              ЯДС

Тема. Україна - це я, Україна - це ми

Гра " Продовж речення"

Ім'я нашої Батьківщини - .....  .

Столиця України -..... .

Найбільша річка, що протікає по теріторії України- ...  .

Найвищі гори в Україні -.... .

Найголовніша пісня України -.... .

Великим українським Кобзарем називають.... .

Державною мовою України є..... .

-Тепер працюємо за підручником на с.4-5. Друкований зошит с.2-4.

                                       Фізична культура

Тема. Ранкова гімнастика. Вправи зі скакалкою

-А тепер вправи зі скакалкою

Дякую за роботу!