29.09.22 Працюємо далі в Zommi Математика
Тема. Таблиця ділення на 5
Дякую!
29.09.22 Працюємо далі в Zommi Математика
Тема. Таблиця ділення на 5
28.09.22 Літературне читання
Тема. "Як з'явилася друкована книжка"(продовження)
Тестування
1.На чому люди писали паличками в глибоку давнину?
а)На глиняних дошках;
б)металевих дошках;
в)листках.
2.Де виготовляли книжки з папірусу?
а)У Києві;
б)в Україні;
в)у Давньому Єгипті.
3.Що таке папірус?
а)Морські водорості;
б)річковий очерет;
в)лісова трава.
4.Де виготовляли книжки з окремих дощечок, нанизаних на мотузок?
а)У Китаї;
б)у Японії;
в)в Індії.
5.Чим замінили пергамент?
а) Тканиною;
б)глиною;
в)папером.
6.Що з'явилося в німецькому місті Майнці?
а)Альбом;
б)ручка;
в)перша друкована книжка.
7.Що винайшов мешканець міста -Йогани Гутенберг?
а)Друкарську машину;
б)друкарський верстат;
в)копірувальний папір.
8.Що міститься у складальній касі?
а)Фарба;
б)літери і цифри;
в)листки.
Робота за підручником на с.20-21.
1.А ти знаєш?
2.Перегляньте відіо "Як твориться книга".
3.Чи знаєте ви , де у вашому населеному пункті можна здати макулатуру?
Математика
Тема. Застосування вивчених таблиць множення і ділення
-Згадаємо, що таке обернена задача?
Робота в друкованому зошиті на с.18, №3.
Робота за підручником на с.20-21.
№126, 127. Усно.
№129. Побудувати прямокутник. Обчислити периметр.
С.р. № 133.
Українська мова
Тема. Порівняння художніх і науково-популярних описів
Робота за підручником на с.22-23.
Вправа 1, 2 усно.
Вправа 3. За зразком тексту про білочку складіть і запишіть текст про лисичку. (Або художній, або науково-популярний)
Вправа 4. Списати та відгадати загадку.27.09.22 Літературне читання
Тема. Книжка - найкращий винахід людства. За Віктором Дацкевичем "Як з'явилася друкована книжка"
Книжка - це велике диво, створене людиною.
-А чи знаєте, якою ж була перша книжка?
-Сьогодні ви про це дізнаєтеся.
Перша друкована книга з'явилася У Львові в 1574 році.Робота за підручником на с.18-20. Відповісти на запитання. Поставити одне одному запитання.
Математика
Тема. Обернені задачі
-Що таке обернена задача?
26.09.22 Літературне читання
Тема. Вадим Скомаровський "Клени"
Тестування
1. Про яку пору року йдеться в оповіданні Володимира Титаренка "Сойчині жолуді"?
а)Весна;
б)осінь;
в)зима.
2.З ким автор твору порівнює осінні листочки?
а) Жар-птахи;
б)вогонь;
в)сонце.
3.Яке дерево росло посеред галявини?
а)Береза;
б)каштан;
в)дуб-велетень.
4.Де сойка ховає жолуді?
а)Дупло;
б)коріння;
в)земля.
5.Які молоді деревця виростають із жолудів?
а)Явір;
б)дубок;
в)ялина.
-А сьогодні ми прочитаємо останній віршований текст з цього розділу "Клени" на с.17.
-Прочитайте вірш.
-Яку картину природи ви уявили?
-Підготовити вірш до виразного читання.
На с.17 є проекти. Вам потрібно створити стіннівку (плакат) про осінь.
Математика
Тема. Закріплення вивчених таблиць множення і ділення
-Сьогодні ми працюємо в друкованому зошиті на с.16.
ЯДС
Тема. Дивовижні явища природи
-Давайте згадаємо, що таке природа?
-Якою буває природа?
Інтерактивна технологія "Незакінчене речення"
-Які природні явища ви знаєте?
Робота за підручником на с. 18-19. Друкований зошит с.19-20
Фізична культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи. Вправи зі скакалкою
23.09.09 Розвиток зв'язного мовлення
Тема. Художній опис зайця
Пригадай! У тексті - описі вказуються характерні ознаки якогось предмета, особи, природи, явища тощо. До описового тексту можна поставити питання який?
Працюємо в зошиті "У світі рідного слова" на с.5-6.
Математика
Тема. Таблиця множення на 5 (продовження)
С.р. Друкований зошит с.15, №2.
-Розв'язати задачу №3.
Робота за підручником на с.18.
Усно № 111.
№112. Обчислити вирази.
№113. Розв'язати задачу.
Обчислити "ланцюжок":2*8:4*6:3:2*7
№114. Усно.
Образотворче мистецтво
Тема. Ліричні персонажі
Сьогодні на уроці використайте сухі квіти, листочки для одягу.
У літературних творах з ліричними героями та героїнями зазвичай трапляються цікаві пригоди й несподіванки.
Пригадайте історію Попелюшки. Які перетворення з нею відбулися?
-Створити портрет казкового героя або героїні на повний зріст. Одяг виконай з природних матеріалів.
22.09.22 Математика
Тема. Таблиця множення числа 5
21.09.22 Літературне читання
Тема. Володимир Титаренко "Сойчині жолуді"
-Сьогодні ми познайомимося з чудовою пташкою. Що це за пташка?
20.09.22 Літературне читання
Тема. Лідія Андрієць "Про парасольку"
-Ви прослухали п'єсу "Дощик".
-Який настрій у цього дощику?
-А сьогодні ми прочитаємо оповідання про парасольку. Познайомимося, які раніше були парасольки. Ми намалюємо з вами парасольку. Напишемо, з яких матеріалів виготовляли парасольки в різних країнах.
-Прочитати текст на с.13-14. Відповісти на запитання.
-Що ви хотіли б дізнатися про парасольку. Перегляньте відіо на с.14.
19.09.22 Літературне читання
Тема. Микола Сингаївський "Прощальний танок", Анатолій Качан "Дощова осінь"
-Ви прослухали казку "Що найтяжче журавлям".
-Про що запитала береза в журавлів?
-Що найтяжче журавлям?
Ланцюжкове читання тексту "Бабине літо".
-А сьогодні ми з вами познайомимося з новими віршами "Прощальний танок" та "Дощова осінь".
Прослухайте перший вірш.
-За ким спостерігав поет?
16.09.22 Літературне читання (позакласне)
Тема. Робота з літературним твором. Діагностувальна робота. Ольга Лапушена " Як зебра отримала свої смуги"
-Послухайте уважно текст.(Читає вчитель)
-Дайте правильні відповіді.
1.Де зебра зустріла чарівника?
а)У лісі;
б) на пасовищі;
в) біля річки.
2.Чому чарівник покрив тіло Лошати чорними та білими смугами?
а)Бо хотів пожартувати;
б)бо розгнівався;
в)бо так просило Лоша.
3.Запишіть всіх персонажів казки.
4.З'єднай частини речень.
Чорне і щасливе але зебри й досі смугасті.
Вродилося воно Лоша побігло додому.
Минуло багато часу, білим і дуже гарним.
5. Пояснити вислів "Важливо знати, чого ти насправді хочеш , мати свою думку і власну точку зору".
Математика
Тема. Таблиця ділення на 4.
15.09.22 Математика
Тема. Закріплення вивчених таблиць множення і ділення
Перевірка д/з
-Прочитайте слово, яке утворилося.
Друкований зошит с.11. №2. Перед вами діаграма. Дізнайтеся з діаграми про кількість звірят, яких бачив лісник.
№3. Розв'язати задачу.
Робота за підручником на с.13, №74.
Розв'язати задачу за коротким записом №70.Тільки записати розв'язання.
*№71. Помислити. Хто бажає?
Українська мова
Тема. Будова тексту. Визначаю частини тексту
-Давайте згадаємо, з яких частин складається текст?
14.09.22 Літературне читання
Тема. Із журнала "Світ дитини" "Бабине літо"
-Вам потрібно листочки з дерев, фарби. Ми сьогодні перенесемося з холодної пори року в теплу. Ми дуже любимо ці дні. Коли дуже тепло восени та летять павутинки. Як називаються ці дні?
Робота за підручником на с.9-10.
-Прочитаємо текст.
-З якою тваринкою ви зустрілися?
Робота над словами : погідна днина, зарадити, снувати, чатує.
-А тепер вам потрібні листочки, фарби. Пензликом фарбуєте листочки та прикладаєте на папір, залишився слід. Так з кожним листочком. А потім малюєте від листочка до листочка павутинку та павучка. Ось наш шедевр готов!
-Прочитати текст на с.9-10 та переказати. Послухати казку Василя Сухомлинського "Що найтяжче журавлям" за штрх-кодом на с.10.
Математика
Тема. Закріплення таблиці множення на 4
*Повторимо таблиці множення. Записати тільки відповіді.
2*2 4*9 2*9
4*5 4*7 4*3
3*4 2*5 2*8
Робота за підручником на с.11. №58,59.№ 60(усно).
№61. Розв'язати задачу.
Друкований зошит ; с.11. №1. С.р.
Українська мова
Тема. Діагностувальна робота. Списування
"Літературне джерельце". Текст "Осінні барви"( с.14)
13.09.22 Літературне читання
Тема. Степан Жупанин "Осіння пожежа"
Конкурс "Найкращий скоромовець"
-А сьогодні на уроці ви познайомитеся з новим віршем "Осіння пожежа", який написав Степан Жупанин.
12.09.22 Літературне читання
Тема. Скоромовки. Наталка Поклад "Вересень". Леонід Куліш-Зіньків "Жовтень". Вікторія Забава "Місяць жовтень"
-Давайте пригадаємо, який вірш ми вивчали на попередньому уроці.
-Якими барвами осінь прикрасила берізки, дідуся-дуба?
-А сьогодні ми познайомимося зі скоромовками. А що таке скоромовка?
Робота за підручником на с.7.
-Прочитайте, будь ласка , повільно скоромовки. Потім швидко, і дуже швидко.
-Якими фарбами передано красу природи?
Хвилинка відпочинку
09.09.22 Розвиток зв'язного мовлення
Тема. Докладний переказ
Пригадай! Переказати докладно текст означає відтворити його зміст з усіма деталями.
-Ми працюємо в друкованому зошиті "У світі рідного слова" на с.1-4. Уважно читаємо завдання і виконуємо їх.
Математика
Тема. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника
-Сьогодні на урок потрібно: зошит , друкований зошит, підручник.
Робота за підручником на с.9.
№42. Розгляньте, як учні лісової школи знаходили невідомі числа.
№41. Знайдіть невідомі числа.
№43. Обчислити значення виразу.
№46. Розв'язати задачу.
Робота в друкованому зошиті на с.8. №1,3.
Образотворче мистецтво
Тема. Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв
Робота за підручником на с.6-7.
-Сьогодні ми з вами будемо подорожувати Країною Мистецтв. Нам потрібно намалювати щось цікаве, незвичайне. Яка пригода може трапитися з Барвиком та Лясолькою? Намалюй!
Фізична культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи. Скакалка
08.09.22 Літературне читання
Тема. Марія Пономаренко "Осінь пензлика взяла"
-Повторимо прочитаний текст.
Тестування
1.Який перший місяць осені?
а)Вересень;
б)листопад;
в)жовтень.
2.Чим дивує початок вересня?
а)Трояндами;
б)теплом;
в)сонцем.
3.Які квіти квітнуть на газонах?
а)Мальви, ромашки, айстри;
б)канни, жоржини,чорнобривці;
в)верес, хризантеми,мак.
4.Коли день дорівнює ночі?
а)14 вересня;
б)1 вересня;
в)23 вересня.
5.Як називають цей день?
а)Літнього рівнодення;
б)осіннього рівнодення.
Робота з підручником
С. 6. Виразно прочитати вірш, відповісти на запитання.(За бажанням можна вивчити)
Математика
Тема. Повторення та закріплення вивченого
-Сьогодні ми працюємо в друкованому зошиті на с.6-7. Всі завдання.
Українська мова
Тема. Складаю тексти
-Давайте згадаємо.
1. Що таке текст?
2. Які типи текстів ви знаєте?
-А сьогодні ми будемо вчитися складати тексти.
Робота за підручником
С.8-9.Вправа 6. Усно.
Вправа 7,8(письмово).
Дизайн та технології
Тема. Аплікація "Літній відпочинок"
На урок потрібно альбом, кольоровий папір, ножиці. клей.
-Працюємо на с. 1,7.
ЯДС
Тема. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного
Давайте повторимо.
1.Коли з'явилися перші школи?
2.Чому навчали в цих школах?
3.Скільки сторінок мав "Буквар"?
4.Хто розробив шрифт для незрячих людей?
-А сьогодні у нас мова піде про шкільне приладдя. Підручник с.7. Друкований зошит с.5-6.
(Потрібні олівці)
07.09.22 Літературне читання
Тема. Алевтина Волкова "Перший подих осені"
-Ми сьогодні ознайомимося з оповіданням А. Волкової "Перший подих осені" на с.4-5.
*Робота над словами
-Прочитайте плавно цілими словами.(с.4 "Прочитай правильно").
-А тепер працюємо над текстом.
-Прочитайте текст.
-Чому саме так авторка назвала свій твір?
-Скільки в тексті абзаців?
-Який абзац складається з одного речення?
-У якому абзаці розповідається про осінні квіти?
-А тепер вам потрібно послухати вірш "Осінь" за шрих-кодом на с.5(внизу). Дайте відповіді на запитання.
Намалювати малюнок до вірша.
Математика
Тема. Збільшення і зменшення числа в кілька разів
М.д
*Різницю чисел 47і 15 збільшити на 18.
*Число 70 зменшити на суму чисел 23 і 36.
*Ділене - різниця чисел 21 і 15, дільник -число 3. Обчислити частку.
*Число 0 збільшити на добуток чисел 2 і 8.
-Сьогодні ми повторимо задачі на збільшення або зменшення у кілька разів.
-Вас тут цікавлять тільки задачі.06.09.22 Українська мова
Тема. Текст. Повторення та закінчення вивченого
-Давайте згадаємо, що таке текст.
05.09.22 Доброго ранку, моя малеча!
Математика
Тема. Порівняння іменованих чисел. Числові та буквені вирази
-Сьогодні ми працюємо за підручником та друкованим зошитом.
С.5, підручник.№7. Гра "Знайди пару".
-Давайте згадаємо, як знайти периметр фігури?
-Виконайте задачу №8.
-Тепер згадаємо,як розв'язуються числові та буквені вирази. №9
-А тепер порівняємо іменовані числа. №11.
Друкований зошит с.3. Виконуємо 1,2,3 завдання.
Д/З: друкований зошит с.3,№ 4,5.
ЯДС
Тема. Україна - це я, Україна - це ми
Гра " Продовж речення"
Ім'я нашої Батьківщини - ..... .
Столиця України -..... .
Найбільша річка, що протікає по теріторії України- ... .
Найвищі гори в Україні -.... .
Найголовніша пісня України -.... .
Великим українським Кобзарем називають.... .
Державною мовою України є..... .
-Тепер працюємо за підручником на с.4-5. Друкований зошит с.2-4.
Фізична культура
Тема. Ранкова гімнастика. Вправи зі скакалкою