13. 04. 20 р. Українська мова
Тема. Побудова речень з однорідними присудками
Словниковий диктант
Солов'іний, хом'як, в'юн, м'який, дерев'яний, під'їзд, б'є, пам'ятний, верхів'я.
-До яких частин мови належать зависані слова?
-Яке слово "зайве"? Чому?
-Подивіться відіо про особливості речень з однорідними присудками.
-Виконати вправу №317, с.140 ( списати всю вправу 316 і виконати інші завдання вправи 317).
Несвитайло Артем виконує вправу316, с.139-140.
Музичне мистецтво
Тема. Як пісенька на Їжачка образилась (казка). "Пісня про усмішку"
- Повторити пісню "Вийди, вийди, Іванку"
-Прочитайте казочку.
Трапилась ця історія навесні, у звичайній лісовій школі. Одного разу на уроці музики маленький їжачок проспівав пісеньку про усмішку:
Від усмішки хмарний день ясніш,
від усмішки засія веселка в небі...
Поділись усмішкою щедріш,
і вона не раз повернеться до тебе.
І так гарно проспівав, що дістав найвищий бал і...зазнався. "Який яталановитий! - подумав Їжачок. - От виросту - видатним співаком стану!"
А учитель тим часом розповідав про якісь тони-півтони та про чедернацькі знаки, що нібито можуть змінювати висоту звуків і перетворювати білі клавіші на чорні.
Та Їжачок вирішив : "Не потрібні знаки, й чорні клавіші ні до чого. А білі я і так знаю. Не буду слухати!"
А за тиждень у лісі відбувся великий концерт. Їжачок гордовито вийшов на сцену, щоб проспівати свою улюблену пісеньку про усмішку. Та тільки нічого в нього не вийшло. Бо заспів прозвучав, а від прспіву залишилися лише кілька звуків, а решта - просто зникли.Не зміг Їжачок їх прспівати, і в супроводі вони не озвалися.
Довго дивувався Їжачок: за що це пісенька на нього образилась? Але так і не здогадався.
-Поміркуйте,про які знаки розповідав учитель.
-Подумайте, які звуки зникли з приспіву Їжачкової пісні та чому
-Послухайте "Пісню про усмішку"
-Вивчити 1 куплет та приспів. (Артем теж це виконує)
Фізична культура
-Давайте відпочинемо.
Тема. Побудова речень з однорідними присудками
Словниковий диктант
Солов'іний, хом'як, в'юн, м'який, дерев'яний, під'їзд, б'є, пам'ятний, верхів'я.
-До яких частин мови належать зависані слова?
-Яке слово "зайве"? Чому?
-Подивіться відіо про особливості речень з однорідними присудками.
Несвитайло Артем виконує вправу316, с.139-140.
Музичне мистецтво
Тема. Як пісенька на Їжачка образилась (казка). "Пісня про усмішку"
- Повторити пісню "Вийди, вийди, Іванку"
-Прочитайте казочку.
Трапилась ця історія навесні, у звичайній лісовій школі. Одного разу на уроці музики маленький їжачок проспівав пісеньку про усмішку:
Від усмішки хмарний день ясніш,
від усмішки засія веселка в небі...
Поділись усмішкою щедріш,
і вона не раз повернеться до тебе.
І так гарно проспівав, що дістав найвищий бал і...зазнався. "Який яталановитий! - подумав Їжачок. - От виросту - видатним співаком стану!"
А учитель тим часом розповідав про якісь тони-півтони та про чедернацькі знаки, що нібито можуть змінювати висоту звуків і перетворювати білі клавіші на чорні.
Та Їжачок вирішив : "Не потрібні знаки, й чорні клавіші ні до чого. А білі я і так знаю. Не буду слухати!"
А за тиждень у лісі відбувся великий концерт. Їжачок гордовито вийшов на сцену, щоб проспівати свою улюблену пісеньку про усмішку. Та тільки нічого в нього не вийшло. Бо заспів прозвучав, а від прспіву залишилися лише кілька звуків, а решта - просто зникли.Не зміг Їжачок їх прспівати, і в супроводі вони не озвалися.
Довго дивувався Їжачок: за що це пісенька на нього образилась? Але так і не здогадався.
-Поміркуйте,про які знаки розповідав учитель.
-Подумайте, які звуки зникли з приспіву Їжачкової пісні та чому
-Послухайте "Пісню про усмішку"
-Спробуй заспівати.
-Вивчити 1 куплет та приспів. (Артем теж це виконує)
Фізична культура
Комментариев нет:
Отправить комментарий