среда, 15 апреля 2020 г.

16. 04. 2020 р.                                      Літературне читання
Тема. Повторення та закріплення вивченого
-Працюємо зі с.136-140.
                                              Гра "Утворіть порівняння".
-Знайдіть у тексті  порівняння і допишіть.
По стовбурах якісь рослини повилися, мов ...
Стебло папіруса, як ...
                                                     Гра "Утворіть пару".
Ніл                                  жучок
Сахара                             країна
Єгипет                            річка
Малюнки                       пустеля
Скарабей                        водяна пальма
Циперус                         ієрогліфи.
-Переказати оповідання (136-140) за планом, який знаходиться після тексту.
-Артем виконує теж це завдання.
                                                 Математика
Тема. Ділення виду 45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух.
-Уважно перечитайте №895, 896, с.143.
-Виконайте №897, с.143
Друге відіо: звернути увагу на розв'язування задачі на рух.



-Виконати задачу №898, с.143.
Українська мова
Тема. Неозначена форма дієслова
-Прочитайте текст.
Школа - святиня і надія народу. У школі навчають не тільки читати, писати, рахувати,мислити,пізнавати навколишнійсвіт. у школі вчать жити.
-Відшукайте в тексті дієслова. Спробуйте визначити час дії.
-Не можете? Так, це зробити неможливо!
Запам'ятайте!
Слова читати, писати, рахувати, мислити, пізнавати, жити - це неозначена форма дієслова. Її ще називають початковою формою дієслова. Дієслова  в неозначеній формі відповідають на питання що робити? що зробити? та мають у кінці -ти або -тися, рідше -ть, -ться.
Неозначена форма -незмінна форма дієслова
(що робити? що зробити?)
Не вказує на:
*час;
*число;
*рід і особу;
*кількість виконавців дій
-Прочитайте правила на с.142-143, вивчити.


-Виконати вправу 324, с.142-143 (підкреслити дієслова в неозначеній формі, позначте суфікс -ти в дієсловах).
Трудове навчання
Тема. Ідеї для сервірування великоднього столу
-Якщо зможете, зробіть кролика із серветки та надішліть мені.


Комментариев нет:

Отправить комментарий