19.04.22 Дорогі батьки!
Я розумію - важкий час. Але діти повинні навчатися. Ми повинні всі закінчити 2 клас на високому, достатньому та середньому рівнях. А для цього треба виконувати завдання.
Читання
Тема. Кожна пригода - до мудрості дорога. Оксана Павлова " Якби я мав такі кросівки...."
Вправа "Чарівна торбинка"
-У мене є чарівна торбинка, яка містить цікаві завдання. Ця торбинка дасть змогу перевірити, чи любите ви читати казочки.
*До школи прямує хлопчик дерев'яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Як називається ця книжка?
А як зветься сам хлопчисько?
*Втік із мультику дивак.
Як це трапилося, як?
Дуже просто, наче птах,
Полетів собі на дах.
*Народилась в горошині,
В шкарлупі я жила,
Та мене одної днини
З дому жаба понесла.
*Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів?
-Сьогодні ми прочитаємо цікаву казку Оксани Павлової "Якби я мав такі кросівки..." на с.121-123.
Над текстом написані слова, прочитайте їх.
-Які слова незрозумілі?
Похнюпитися - піддаватися сумному настроєві.
Поскаржитися - висловити своє незадоволення.
Фотокореспондент - фахівець-фотограф.
Робота за підручником на с.121-123.
-Прочитайте текст.
*Яка головна думка твору. Знайдіть це речення в тексті.
*Ще раз прочитайте текст. Дайте відповіді на запитання.
Математика
Тема. Повторення та закріплення вивченого. С.р.
-Сьогодні працюємо в друкованому зошиті на с.44-45.
С.44, №1. Обчислити приклади.
№2. Для кожної рівності з "віконечком"записати відповідну рівність.
№3,4. Розв'язати задачі.
№5. Знайти значення виразів.
№6. Є числа 5,25, 7, 18. Сума трьох із них менша від числа 35.
С. 45. №1,2.
Дизайн і технології
Тема. Створюємо пластилінову казку.
-Можете використати сюжет нової казку, яку вивчили сьогодні.
Робота з дитячою книжкою
Тема. Тварини в нашому житті
-"Хрестоматія". Вибрати один із текстів про тварин. Прочитати та переказати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий