понедельник, 25 января 2016 г.

Дистанційне навчання 4 кл., 25.01.16 р.

Математика
              Тема. Знаходження однієї зі сторін прямокутника за його площею і відомою другою                стороною. Задачі, аналогічні задачам ра спільну роботу.
             Пояснення вчителя.
-          Як знайти площу прямокутника?(Площу помножити на ширину)
-          А якщо відома площа прямокутника і його довжина, як знайти ширину?(Площу розділити на довжину : в=s:а)
Д/з : с.81 №512,513, друкований зошит с.35 №2
                                   
                                Українська мова
Тема. Поняття про числівник як частину мови. Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні.
Бесіда вчителя.
-          Пригадайте лінгвістичну казку про Царицю Граматику іскажіть, на скільки частин мови Цариця поділила всі слова.
-          Які частини мови ви вже вивчили і розпізнаєте серед інших слів?

                                         Гра «Відгадай і доведи»
-          Визначте, до якої частини мови належать подані слова. Чому ви так вважаєте?
Вітер, дужий, поглянув, до, над, перед, а, але, і, сім.

Проблемна ситуація.
-До якої ж частини мови належить слово сім?
-В українській мові є багато слів, що називають числа,- це числівники. Такі слова обєднані в окрему частину мови. І про це записано у правилі на с.10.
                                                      Цікава інформація
Числівник- чи не найменша за кількістю слів частина мови, яка нараховує їх усього кілька десятків.
На шляхах історії числівники «загубили» категорії роду, числа і видокремились в особливий клас слів. У середині XVIII ст. Михайло Ломоносов у своїй граматиці вперше назвав числівники особливою частиною мови. Такими вони є і досі. За частотою вживання серед інших слів числівник займає у нашому мовленні 8 місце.
                                       Словничок.
Футбол, футболіст.(Слово походить від англійських слів «фут»-нога і «бол»-мяч.)
Д/з:с. 11,впр.13(вивчити правило).ДПА с.49-50.
                                      Літературне читання
Тема. Літературна казка. Лариса Письменна «Як зажурився веселий казкар»
Бесіда вчителя.
Літературна казка відрізняється від народної, бо має автора. Щоб створити казку, він фантазує, вигадує.
Лариса Письменна народилася на Житомирщині. Вона багато творів написала для дітей. Це і казки, і оповідання, і повісті, і повісті-казки. Ти можеш прочитати їх у книгах «Тисяча вікон і один журавель», «Чарівник на тонких ніжках» тощо.
Д/з: с.14-18, відповісти на питання Спробувати продовжити казку.
                                              Я у світі
Тема. Навчання- основний обовязок дітей.
Пояснення вчителя
-Пояснити, як розумієте висловлювання мудрих людей
. Корінь навчання гірший, а плоди його солодкі (Аристотель).
.Втрачений той час, який ти не використав на навчання(Г. Сковорода).
-Людині доводиться багато вчитися і працювати, щоб чогось у житті досягти. Ніхто не може передбачати і знати наперед, що потрібно вміти, а що – ні. Тому потрібно багато знати і вміти. Чим більше ти вмієш і знаєш, тим легше жити у цьому світі. Народна мудрість каже: «За одного вченого десять невчених дають». І це дійсно так. Розумну, обізнану людину, яка багато вміє і знає, поважають, виявляють бажання з нею співпрацювати.
Д/з: с.104-107 (відповісти на питання).




Комментариев нет:

Отправить комментарий