26.01.16 р.
Вівторок
Тема. Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов’язані з площею прямокутника.
Усні обчислення
-
Скільки
нулів потрібно записати після цифри 3, щоб вона позначала:
-десятки тисяч;
-сотні тисяч;
-одиниці тисяч.
- До якого числа потрібно додати один,
щоб отримати 40 000?
- Від якого числа потрібно відняти 1, щоб
отримати 40 000?
- На яке число потрібно розділити 510, щоб
отримати 1?
- На яке число потрібно помножити 18, щоб
вийшло 72?
- Яке число потрібно додати до 4 570,
щоб отримати 4 600?
- Яке число потрібно відняти від
4 200, щоб вийшло 4 140?
- Не обчислюючи,
доведіть, що ці приклади розв’язані неправильно
495+504=639 7 376-4 467=1949
926 -745=62
5 245+5 763=10 994
Пояснення вчителя
Палетка-прозора
пластина(або папір), поділену на квадрати зі стороною 1 см або 1 мм. Її
використовують для знаходження площі невеликих фігур, які не є прямокутниками.
Д/з: с.82 №515,518, друкований зошит с.32 №1,3.ДПА
(січень)
Українська мова
Тема. Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників
Бесіда вчителя
Числівники, які
вказують на кількість предметів і відповідають на питання скільки?, називають
кількісними. Числівники, які вказують на порядковий номер предмета і
відповідають на питання який?, котрий, називають порядковими. Порядкові
числівники можна утворити від кількісних. Іноді вони утворюються від різних
коренів, н-д: один-перший,два-другий.
Гра «Запереч мені»
Є п’ ятдесят горіхів-нема п’ ятдесяти горіхів.
Є шістдесят
зернят- нема шістдесяти зернят.
Є сімдесят
звуків- нема сімдесяти звуків.
Є вісімдесят
думок- нема вісімдесяти думок.
Д/з: с.13, впр.19.ДПА с.50-51.
Комментариев нет:
Отправить комментарий