понедельник, 25 января 2016 г.

Дистанційне навчання 4 кл., 26.01.16 р.

26.01.16 р. Вівторок
                                                   Математика
Тема. Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, повязані з площею прямокутника.
Усні обчислення
-          Скільки нулів потрібно записати після цифри 3, щоб вона позначала:
                                                  -десятки тисяч;
                                                  -сотні тисяч;
                                                  -одиниці тисяч.
      - До якого числа потрібно додати один, щоб отримати 40 000?
     - Від якого числа потрібно відняти 1, щоб отримати 40 000?
     - На яке число потрібно розділити 510, щоб отримати 1?
     - На яке число потрібно помножити 18, щоб вийшло 72?
     - Яке число потрібно додати до 4 570, щоб отримати 4 600?
     - Яке число потрібно відняти від 4 200, щоб вийшло 4 140?
- Не обчислюючи, доведіть, що ці приклади розвязані неправильно
   495+504=639                  7 376-4 467=1949
  926 -745=62                     5 245+5 763=10 994
Пояснення вчителя
Палетка-прозора пластина(або папір), поділену на квадрати зі стороною 1 см або 1 мм. Її використовують для знаходження площі невеликих фігур, які не є прямокутниками.
Д/з: с.82 №515,518, друкований зошит с.32 №1,3.ДПА (січень)
                                                   Українська мова
Тема. Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників
Бесіда вчителя
Числівники, які вказують на кількість предметів і відповідають на питання скільки?, називають кількісними. Числівники, які вказують на порядковий номер предмета і відповідають на питання який?, котрий, називають порядковими. Порядкові числівники можна утворити від кількісних. Іноді вони утворюються від різних коренів, н-д: один-перший,два-другий.
                        Гра «Запереч мені»
Є п ятдесят горіхів-нема п ятдесяти горіхів.
Є шістдесят зернят- нема шістдесяти зернят.
Є сімдесят звуків- нема сімдесяти звуків.
Є вісімдесят думок- нема вісімдесяти думок.

Д/з: с.13, впр.19.ДПА с.50-51.

Комментариев нет:

Отправить комментарий