01.02.16р. Понеділок
Я
у світі (за новим
підручником)
Тема. Про правопорушення
Повідомлення вчителя.
-Життя змусило
людей установити безліч різних правил, які керують стосунками між людьми. Ми
зустрічаємось із ними на кожному кроці.
Ти заходиш до
школи – перед тобою правила поведінки.
Сідаєш у автобус
– перед тобою правила користування міським транспортом.
Заходиш у
кінотеатр і тут свої правила.
Але існують
правила, обов’язки для всіх
громадян країни. Це такі правила, що втановлюють порядок у всій державі,
правила, за якими живе держава. Ці правила затверджує найвища влада у країні, а
в нашій країні – Верховна Рада України.
Головний закон
держави – Конституція. Серйозні правопорушення називають злочинами.
Словник
Провина – вина;
проступок – порушення правил поводження; злочин – проступок, що карається
законом.
Правопорушення –
це антигромадський вчинок, який завдає шкоди суспільству.
Д/з: с.108-115(придумати кінцівку оповідання).
Математика(за старим підручником)
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення
до одиниці.
Гра «Кращі обчислювачі»
-Розв’яжіть
«ланцюжок», відповіді розмістіть у порядку зростання, прочитайте слово.(Л=10,
Д=1, О=9, Б=0, Ж=3, А=14)
270:3 1000-769 15 х 40 250 х 3 84:14 240:8
-45 :3 :5 -350 х150 +70
+89 х2 х 7 :50 +6000 х3
:2 -86 +160 +72 :3 -100
-37 +32 +500 х9 +1700 :20
:10 :5 :5 +90 :500 +4
-3 -17 :300 :90 +2
Бджола –комаха,
одомашнена людиною. Бджола робить за хвилину 200 помахів крилами. Щоб зібрати 1
кг меду, бджолі потрібно облетіти 10 мільйонів квіток.
Д/з: с.85(прочитати пояснення), с.86№542,543, друк .зошит с.37№1,2.
Українська мова Тема. Займенник як частина мови. Роль займенників у тексті.
Тестування «Перевір себе»
1.Що означають
числівники?
а)Ознаку
предмета;
б)порядок
предметів під час лічби;
в)кількість або
порядок предметів під час лічби.
2.На які питання відповідають числівники?
а)Скільки? котрий? який?;
б)який? чий? чиє?;
в)який? яка? яке?.
3.У якому рядку
всі слова – числівники?
а)Двоє, троє, четвірка, шестеро, десятеро;
б)одиниця, п’ятдесят, п’ятсот, дев’ять,
шістдесят сім;
в)другий, сорок третій, дев’ностий, двісті тридцять, сьомий, шостий.
4.У якому рядку
всі числівники відповідають на питання скільки?
а)Двадцять сім,
тридцять сім, сорок два, п’ятдесят
вісім;
б)перший, два,
три, десять; в)двійка, шістдесят,шостий, шістсот два, вісім. Спостереження за мовним матеріалом
Дані слова:
Маринка ,лікар ,радіє, солоний, тринадцять, регоче, він, ми, те, стільки.
-До якої частини
мови належать ці слова?
-Хоч він, ми, те,
стільки відповідають на питання хто?, яке?, скільки? ,але це інша частина мови
–займенник.
Д/з: с.19(правило), с.21,впр.33.
Літературне читання
Тема. Повість – казка. Ірина Жиленко «Новорічна історія…».
Д/з: с.25-29(відповісти на питання).
Комментариев нет:
Отправить комментарий