четверг, 18 ноября 2021 г.

 19.11.21                                                Українська мова

Тема. Навчаюся вживати іменники в мовленні

Організація класу

Актуалізація опорних знань

-Записати відгадки.

*Є деревце - не полінце,

шість дірочок має,весело співає.

*Шкіра зверху,

Шкіра знизу,

Всередині пусто.

*Сім доріжок в неї є,

Кожна голос подає,

Як гравець торкне всі сім,

Стане весело усім.

*Що за гість прийшов у дім?

Скільки гудзиків на нім!

А почнеш їх натискати. -

Починає гість співати!

-Ви вже здогадалися, що мова сьогодні піде про музичні інструменти.

-Де ви бачили музичні інструменти?

                                              Робота з підручником

-С.66, вправа 41. Дайте імена дітям та прочитайте малюнковий текст. Записати утворені речення.

-Усно. Вправа 42.

-Вправа 43. Виписати назви річок за абеткою.

                                                       Читання

Тема. Народні казки. Українська народна казка "Зайчикова хатинка"

-Сьогодні ми прочитаємо цікаву казку "Зайчикова хатка". Удосконалимо навички читання речення з різною інтонацією, вміння відповідати на запитання, аналізувати текст. Навчимося дружити, ділитися з друзями і не бути нахабними.

-Послухайте казку. Можете розгорнути підручник с.47, слідкуйте. Порівняйте казку в підручнику з казкою, яку ви чуєте.


-Прочитайте в особах. В кінці тексту стоять питання. Опрацювати їх.
Фізична культура
-Прогляньте відіо. Ми з вами уже грали в деякі ігри. А в ті, які ми не грали, пограйте з батьками, друзями. А в понеділок ми пограємо з вами.

До зустрічі!




среда, 17 ноября 2021 г.

 18.11.21                                                Читання

Тема. Прислів'я. Читання і пояснення прислів'їв

Робота над значенням слова "прислів'я".

*Робота над прислів'ями. С.46 (підручник). Прочитати прислів'я, пояснити, як ви їх розумієте.
Гра "Назви зайве слово"(с.46)
Математика
Тема. Складання задач з двома запитаннями

Усний рахунок
Далі працюєте в друкованому зошиті с.44(всю)

Образотворче мистецтво

Тема. Силуетна композиція "Бережіть птахів"
-Як правильно малюється пташка прогляньте відіо. А потім створіть свою композицію.

Дякую за роботу!






вторник, 16 ноября 2021 г.

 17.11. 21                                                 Математика

Тема. Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9. Календар

Усний рахунок


-Сьогодні ми будемо повторювати таблицю додавання й віднімання чисел 8,9.
Робота з підручником
С.41, № 1 (усно)
-№3. Розгляньте дорогу, якою Тарас ходить до школи. Скільки метрів він долає? Як називають цю лінію? Накреслити  її.
-№4. Працюємо з календарем.
-С.р. №2
-Тепер працюємо в друкованому зошиті с.43, №3,1,2.
Українська мова
Тема. Навчаюся змінювати слова - назви предметів, "один-багато".

-Ви зрозуміли, що сьогодні будемо змінювати один-багато.
-Працюємо з підручником. С. 62. Прочитати правило. Виконати вправу 32. Записати в 2 колонки.
Один                                       Багато
-Вправа 33. Скласти речення з поданих слів.
Н-д. Ведмідь, вовк, лисиця - це звірі.
-Наступна вправа 34. Змінити слова один на багато.
Найкращі співаки у нас: у гаю - солов'ї...

Фізична культура

                                                   Рухлива гра "Мисливці і качки"



понедельник, 15 ноября 2021 г.

 16.11.21                                                    Читання

Тема. Загадки. Читання і відгадування загадок. Складання загадки про тварину або рослину

Вправа "Продовж речення"

*Невеличкий вірш, яким діти користуються під час гри, щоб обрати ведучого, розподілити ролі , -це..... .

*Невеличкий вірш, що допомагає помиритися із друзями, - це .... .

*Невелика пісня або вірш, який містить прохання, аби виглянуло сонечко, припустився дощ та інше, - це ... .

-А сьогодні ви познайомитеся з загадками. Що це? Перегляньте відіо.


Робота з підручником.
-С.45, прочитати та відгадати загадки.
-Які слова допомогли вам відгадати кожну загадку?
-До яких загадок подано малюнки?
-Треба скласти загадку про тварину або рослину. Не списувати з інтернета.
Звеніть увагу! Щоб скласти загадку, потрібно:
*порівняти предмет, явище з іншим, схожим за істотною ознакою (скажімо, за кольором, формою, звуком тощо);
*включити цю ознаку в загадку так, аби не відразу можна здогадатися, про що йдеться;
*сформулювати загадку коротко і чітко.

Математика

Тема. Таблиця віднімання числа 9.Обчислення значень виразів.
(Усно)С. 40 №1. Скласти рівності за схемами. А далі працюємо у друкованому зошиті с.42 (всю)

Дизайн і технології

Тема. Аплікація з паперу "Дари осені"

 Альбомом з праці с.21. Всі заготовки там є.

Успіхів!


воскресенье, 14 ноября 2021 г.

 15.11.21                                             Українська мова

                                                   Доброго ранку мої малята!

Тема. Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, вулиць, річок, гір

-Спочатку дуже уважно прогляньте відіо. Виписати всі власні назви.


Робота з підручником
С.60. Прочитати правило. Виконати вправу 28.
-Тепер уважно розгляньте зображення поштового конверта на с. 61, вправа 30.
Усно. скласти розповідь про хлопчика Сашка і дівчинку Наталочку за адресами їхнього проживання. Поясніть уживання великої букви.
-С.р.: виконати вправу 31, с. 61
Математика
Тема. Таблиця додавання числа 9
-За схемою, яка дана в підручнику на с.39, скласти таблицю додавання числа 9.
Н-д, 1+9=10
2+9=11 і т.д
-Обчисли суми, використовуючи переставний закон дії додавання:
2+9        3+9      4+9       5+9           6+9      8+9
-Розв'язати задачу №3, с.39
Було- 5 і 9 п.
Продали -4 п.
Залишилося -?
Розв'язання
1)
2)
-Записати та розв'язати задачу.
-Задача 4 (усно).

Фізична культура

Тема. Рухливі ігри та вправи



Дякую за роботу!






четверг, 11 ноября 2021 г.

 12.11.21                                                    Українська мова

Тема. Навчаюся писати клички тварин. Доповнення речень

Організація класу.

Гра "Синій-червоний".Власні-червоний, загальні-синій.(Усно)

Річка, Марія, кухар, сонце, Шостка, квітка, Іван, мама, Дніпро, Олегівна.

-Записати слова.

Корова, коза, кіт, собака, кінь.

-Яке питання ми ставимо до написаних слів?

-До якої тематичної групи належать усі слова?

-Прогляньте відіо

-Ось над цим ми будемо працювати.
Робота з підручником
-С.58, вправа 23 (письмово) та впр.25.
Читання
Тема. Мирилки. Скоромовки

Мирилка - невеличкий вірш, що допомагає помиритися із друзями.
-Прочитати мирилку с.43-44.
Скоромовка - жартівливий вислів, створений зі складних для швидкого вимовляння слів. Скоромовки ще називають спотиканками, чистомовками, швидкомовками.
-Робота з підручником. С.44. Вибрати 1 скоромовку і дуже швидко розказати.
Фізична культура
Тема. Історія Олександра Усика. ЗРВ на місці. Стрибки на місці з поворотами
Олександр Усик -боксер. Спробуйте дізнатися, як він досяг таких висот.

-Стрибки на місці


Рухлива гра


Гарних вихідних!








среда, 10 ноября 2021 г.

 11.11.21                                           Читання

Тема. Заклички. Лічилки "Іди,іди, дощику", "Котилася торба","Тікає заєць через міст".

Вправа Квест-цікавинка".

У прадавні часи люди вірили в те, що можна задобрити дощ, вітер, сонце. Закликали в піснях їх на гостину. Ось одна із закличок у вас дана в підручнику с. 42 "Іди, іди дощику". Прогляньте відіо та порівняйте.


-Що спільного?
-Чим відрізняється?
Вивчити закличку напам'ять (можна з відіо або з підручника).

Лічилка-невеличкий вірш, яким діти користуються під час гри.
С.43 Робота за малюнком
-Кого ви бачите на малюнку?
-Що роблять діти?
-Де ви б хотіли б опинитися на малюнку?
-Прочитайте лічилку.
Ще одна лічилка "Тікав заєць через міст". Спробуйте запам'ятати за малюнками, читаючи.

-Вивчити одну з лічилок напам'ять.
Математика

Тема. Задачі на знаходження невідомого від'ємника.

-Прогляньте відіо. Звернути увагу на 1 завдання та задачі. Як знаходиться невідомий від'ємник.
Робота з підручником с.38 №1 (усно).
-Далі працюємо в друкованому зошиті с.40(всю).

Образотворче мистецтво

Тема. Музичні інструменти

-Завдання: намалювати інструмент, який більше подобається. Можна декілька. (Фарби або олівці)






 

вторник, 9 ноября 2021 г.

 10.11.21                                                      Розвиток зв'язного мовлення

Тема. Навчаюся будувати діалог

(Завдання не писати)

1.Перестав слова так, щоб прочитати речення. Поцікався, як це речення склали інші учні. Запиши складене речення.

У, одяг, тканин, цінується, із, народі, натуральних.

2. Прочитай речення. Постав за змістом речення запитання, які починалися б поданими словами.

(Письмово)

Одяг для людини шиють із тканини.

Що___________________________________________________________?

Для кого ______________________________________________________?

Що роблять ____________________________________________________?

Усно дай відповіді на поставлені запитання.

3. Доповни репліки діалогу словами з довідки. Запиши їх.

Одяг у людини із _________________.

Тканини виробляють із _________________________.

Нитки виготовляють із ________________________.

Слова для довідки: тканини, ниток, волокна, бавовна, вовни, льону.

4.Побудуйте діалог. Поясніть, що означають слова вовна і бавовна.

-Що означає слово вовна?

-Вовна - це....

-Яке значення має слово бавовна?

-Бавовна - це... .

5.Здогадайся, які назви будуть мати тканини. Утвори і запиши сполучення слів за зразком.

Зразок. Тканина із шовку - шовкова тканина.

Тканина з вовни -_______________________.

Тканина з бавовни-_______________________.

Тканина з льону-_____________________.

6.Прочитай загадку. Запиши слово-відгадку.

Без рук, без верстата вміє добре ткати. ________

Із чого _________________________________________________________?

(Надіслати роботу)

                                            Українська мова

Тема. Розрізняю слова, які є загальними і власними.

(Кульки,які ви зробили, використаємо на слідуючий урок)

-Вам потрібно виконати вправу 15, с.54  та 16. Будьте уважні. (Висилати не треба)

                                           Математика

Тема. Таблиця віднімання числа 8.



(Усно).
-Робота з підручником с.37 №4,5(усно).
Письмово: друкований зошит с.39(всю)

                                                   Фізична культура

Тема. Різновиди ходьби. ЗРВ на місці. Рухлива гра

ЗРВ на місці

Рухлива гра "Сонечко та дощик"





 

понедельник, 8 ноября 2021 г.

 09.11.21                                                 Читання

Тема. Народні перлини для кожної дитини. Колискова  пісня "Ой люлі, ой люлі". Українська народна пісня "Зайчику, зайчику"

Вступне слово вчителя.

-Однією з перших пісень, яку ми чуємо після народження, є колискова. Любов до рідного краю, мови починається з пісні. Багато мам, заколисуючи свою дитину, наспівують їй ніжну пісеньку. під яку так солодко засинати. Ось послухайте.


-Підручник с.40. Є на цій сторінці код. Прослухайте ще 1 колискову.
На с. 41 ще є код, перегляньте мультфільм. Потім треба відповісти на запитання.
-А тепер до вашої уваги українська народна пісня "Зайчику, зайчику". Прослухайте.
-Опрацювати с.40-41(питання).
                                                 Робота  з дитячою книгою
Тема. Робота з книгою
-Є різні книги. З ними треба поводитися чемно. Чому навчає книга? Для чого потрібна книга?
Зараз до вашої уваги мультфільм.
-Що нового ви дізналися після перегляду мультфільму?
-Як не варто поводитися з книгами?
-Чи погоджуєтеся з тим, що книжка допомагає нам досягати порозуміння?

Математика 
Тема. Таблиця додавання числа 8

-Прогляньте відіо
-Сьогодні ми працюємо в друкованому зошиті с. 38. Виконуємо всю сторінку.

Дизайн і технологіі

Тема. Створюємо аплікацію з осіннього листя.


Бажаю успіхів!










воскресенье, 7 ноября 2021 г.

 08.11.21                                            Українська мова

Тема. Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами

Організація класу.

Каліграфічна хвилинка.

Уу ууууууУУУУУ

Ук кр ра аї їн на Україна


-Вам треба запам'ятати, що в українській мові є власні та загальні назви. Власні назви пишуться з великої, а загальні - з маленької.

Виконати вправу 12,с.52. Гра "Хто де живе"

У Польщі - поляки.

У Чехії - чехи. І т.д.

Вправа "Квест - цікавинка"

Ейфелева   вежа у Франції була побудована спеціально для Всесвітньої виставки.

Франція - батьківщина велосипеда.

Футбол є найпопулярнішим видом спорта в Німеччині.

-Від якого імені походить назва столиці України - Києв?

С.р. Вправа 13,с. 53.Записати  у 2 колонки.

           Хто?                                       Що?

     киянин                                      Київ і т.д

                                           Математика

Тема. Знаходження невідомого від'ємника. Задачі з двома запитаннями

-Пригадайте, як називають числа при відніманні.

                        70- 20=50

-Розгляньте, як із цієї рівності можна утворити ще одну рівність.

                        70-50=20

Знайти невідомі від'ємники.

13-   = 5                    15-    =10      14-   =6


                                               Знайомство з задачами на 2 дії.

Підручник с.35,№ 4. Уважно прочитайте.

Записати умову.

Було- 6 і 4 м.

Віддали - 5 м.

Залишилось -?

А всього позначаєте дужку з носиком.

-Якщо в задачі 3 числа, задача розв'язується в 2 дії.

                                                            Розв'язання

1)6+4=10 (м)- було;

2)               (м)

Відповідь:


                                                                 Фізична культура

Тема. Вправи для опанування навичок пересувань


                                                            Рухлива гра "День і ніч"




четверг, 4 ноября 2021 г.

 05.11.21                                                    Фізична культура

Тема. Вправи для опанування навичок пересувань

Комплекс ЗРВ на місці


Гра Білки, жолуді,горіхи"


                                                           Пограйте разом з друзями!

                                                           Українська мова

Тема. Повторення і закріплення вивченого

1.Складіть прислів'я,  запишіть їх. Підкресліть іменники.

Без сокири не тесляр-                                      зате хліб білий.

У хлібороба руки чорні,                                  а рибак сохне.

Вудка мокне,                                                     без голки не кравець.

2.Відновіть слова- назви професій. Запишіть їх. Складіть з одним на вибір речення.

єрМодель                        містПрогра                  нарКулі.

3.Виконати вправу з підручника с.50, вправа 9.

                                                                    Математика

Тема. Узагальнення та систематизація знань учнів


Добери такі числа ,щоб рівності стали істинними.

6+    =12                  13-   =7                      26-   =20

Скласти та розв'язати задачу за коротким записом.

Було          Відлили       Стало
                              10л                    2 л             ?  л                               
                                                             Дякую за роботу!




среда, 3 ноября 2021 г.

 04.11.21                                             Образотворче мистецтво

Тема. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали

Організація класу. Вправа "Прогноз настрою"

*Якщо у вас на душі похмуро, згадайте, що після дощу часто буває райдуга.

*Ви роздратовані, але заспокойтесь, адже від ваших блискавок можуть постраждати інші. Все буде добре.

*Сьогодні на душі у вас сонечко. Отже, зумійте своїм теплом зігріти своїх друзів.

Вступна бесіда.


Гостинні Карпати зачаровують красою гір та прекрасними мелодіями . Жодне свято не обходиться без веселих музик, які грають на різних народних інструментах.
Серед цих музичних інструментів є інструмент, який нас сьогодні цікавить. Що це за інструмент, який знаходиться посеред? Де ви слухали та бачили цей інструмент?
Всі народні інстументи оздоблені орнаментом. Що таке орнамент?
Словникова робота
Орнамент-візерунок.
Так ми сьогодні свій паперовий інструмент будемо оздоблювати візерунком.
Техніка безпеки на уроці.
*Ретельно підготуй робоче місце.
*Розклади необхідні художні матеріали та інструменти,щоб було зручно працювати.
*Під час роботи дотримуйся безпечного користування матеріалами та інструментами.
*Закінчивши роботу, акуратно склади інвентар,вимий руки.

Практична робота


                                                                      Читання
Тема.Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом" Осінні барви, осінній настрій".Усний переказ прочитаного тексту

     Організація класу
                                    
Починається урок.

Працювати будем жваво, 

Щоб було усім цікаво.


Гра "Розсипанка"

ВЕС...ЛКА
ЛКАВЕСЕ
СЕЛКАВЕ

Вправа "Квест"

Знайдіть зазначені букви. Складіть із них слово.
Заєць(1)                лисиця(1,2)               вовк  (1)           їжак(3)

Повторення основних понять теми

1)Читання для друга
Текст-за вибором учнів з певної теми.

Вправа " З якого твору ці рядки?

1.-Чом ,вітриську,розходився..

2.Ось червоний впав листок,
А за ним каштанчик -скок!

3.Якось їжачок вирішив зробити Осені подарунок.

4.На гіллячках, на тоненьких...

5.А лисиця-ледащиця...

6.Підбиває мама листяну перину..

Усний переказ тексту "Осінній концерт".

 Математика
Тема.Закріплення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7.

Організаційна хвилинка.

Працюємо за підручником. С. 34,№ 2 (коментовано)
Розв'язати задачу за таблицею № 5
Дібрати такі числа, щоб рівності стали істинними
7+   =13         14-  =8
9+  =14                      15-     =9

Дякую за роботу! Відпочивайте.





вторник, 2 ноября 2021 г.

03.11.21                                               Українська мова

Тема. Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що?

                                            Мотивація навчальної діяльності

-Наша мова складається із безліч слів. Слова між собою дружать, як ви дружите із сусідами по подвір'ю чи по вулиці. Ви знаєте, що у кожного є своя родина, але ви всі разом -друзі. Так само і слова- у кожного є своя частина мови, але всі вони дружать між собою, утворюючи речення.

 Іменник - велика самостійна частина української мови- тобто родина. Відрізнити цю родину за прізвищем легко. Іменник відповідає на питання хто? або що?            

                                                                      Гра "Хто?Що?"

                                                  Робота з підручником 
Вправа 8. Дописати речення , відповідаючи на запитання.

                                                        Фізкультхвилинка

                                                    Ми йдемо шукати друга
                                                 Зупинились, подивились.
                                                 "Долоньки- до долоньок".
                                  "                 "П'ятки -до п'ятки".
Вправа 10. 
-Запишіть назву професій, пов'язаної з цими словами.
Д/з: с. 51,впр.11.Записати за зразком.

                                                         Математика

Тема. Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року. Істинні та хибні висловлювання
 
Організація класу. Вправа "Долоньки"
Готуючись до урока, я приготувала незвичні подарунки. Ви  не зможете забрати їх додому.
Приготуйте праву долоньку для подарунків.
Я дарую вам щиру посмішку, любов, доброту, мир і добро.
А тепер приготуйте  ліву долоньку. Я вам поставлю увагу, кмітливість,старанність. Усе це вам потрібне на уроці.
                 -Працюємо за таблицею. 
                                                 Гра "Математичні кінцівки"

Записати 3 останніх приклада.
Робота з підручником
С.33,№ 4
Визначити , істинне чи хибне кожне висловлювання.





                                          -Де ми можемо використати цю інформацію?
Д/з












   


   



понедельник, 1 ноября 2021 г.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScU6r-b_YATRTsoptDFb3db2Ad-vnfFhHVixWlIHhElb1gbOA/viewform?usp=sf_link 

02.11.21                                                 Читання

Тема. Осінні настрої. Осінь весела. П.Сорока "Гра". В. Терен "Осінь"

Бесіда вчителя.

Ось приходиш в осінній сад, і не можеш відвести очей, все в золоті. На деревах висять золоті листочки, які від одного подиху вітерця спускаються на землю, немов літачки, на борту яких, чемно сидять мурахи.

Петро Сорока- український письменник, прозаїк,літературний критик.Він є автором багатьох книг.

Вірш "Гра", який ми сьогодні будемо читати, розповідає про дивовижне явище, яке буває тільки восени- спуск мурах на листочках-літачках.

-Послухайте цей вірш.

-Прочитайте ви цей вірш (с.39).
-Знайдіть у прочитаному вірші слова, що створюють його грайливий настрій.
-Яких комах ви зустріли?
-Чим корисні вони?
-Де ми можемо використати цю інформацію?
Віктор Терен написав для вас вірш "Осінь". Послухайте.
                                               Словникова робота.

                                         Нишком- тихо.

-Прочитайте вірш.

-Який настрій створюють вірші?

-Дотримуючись пауз, прочитайте вірш, який найбільше вам сподобався.(С. 39)

                                               Математика

Тема. Таблиця додавання числа 7. Складання і розв'язування задач за схемами


-Робота з підручником.(С.32)
№1 ,друга крапочка. Додаємо частинами:
7+7=7+3+4=10+4=14
8+7=8+2+5=10+5=15
9+7= виконати самостійно.
№3. За схемами скласти й розв'язати задачі про фрукти.
№4. Розгляньте таблицю.
-Скільки м'ячів закинули дівчата? Хлопці?
-На скільки більше  м'ячів закинули дівчата, ніж хлопці?
Д/з : с. 32, №2
                                                   Дизайн і технології
Тема. Створюємо аплікацію "Розумний дім"
Спробуйте пофантазувати!